نمایشگاه صنعت ساختمان کیش در اردیبهشت برگزار می شود

پنجره‌ایرانیان: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی عمران و صنعت ساختمان کیش، اردیبهشت‌ماه سال 1396 در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
  • چهارشنبه 4 اسفند 1395

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی عمران و صنعت ساختمان کیش از تاریخ 12 تا 15 اردیبهشت‌ماه سال 1396 در جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه ماشین‌آلات و تجهیزات عمرانی، فناوری و خدمات درزمینهٔ عمران و ساختمان و باهدف تعامل بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان مصالح ساختمانی در دو بخش ساختمانی و عمرانی شامل لوله و اتصالات، تأسیسات گرمایشی و سرمایشی، مصالح پایه ساختمانی، آسانسور، شیرآلات بهداشتی، دکوراسیون داخلی، در و پنجره، درهای اتوماتیک، برق و الکتریک، یراق‌آلات، رنگ و رزین، پوشش‌های دیوار و کف، کاشی و سرامیک، سنگ و ماشین‌آلات و تجهیزات ساختمانی، بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، انبوه‌سازان، شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته، اماکن تجاری و عمومی، تعاونی‌های تولیدی صنعتی و مسکن، بیمه، صنایع زیربنایی آب و گاز، تشکل‌ها و انجمن‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات عمرانی، خدمات فنی و مهندسی، مهندسان مشاور و پیمانکاران فعالیت خود را در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش به معرض نمایش می‌گذارند.

گفتنی است، این نمایشگاه به مدت 4 چهار روز توسط اتاق تعاون ایران و با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش و با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود.

 


ثبت نظر

ارسال