گزارش اختصاصی از آزمایشگاه کنترل کیفیت وین‏‌تک

وین‏تک؛ فراتر از مرزهای استاندارد

تیرماه 96 گروه خبری پنجره ایرانیان برای دومین بار در چهار ماه گذشته مهمان شرکت آدوپن پلاستیک پرشین بود. بازدید پیشین پنجره ایرانیان در اسفندماه گذشته انجام و گزارش تفصیلی آن در شماره 115 نشریه منتشر شد. در آن گزارش بخش ‏های مختلف کارخانۀ عظیم وین‏تک مورد بازدید قرار گرفت و گزارش تصویری آن همراه با توضیحات مدیران ارشد این مجموعه از نظر خوانندگان ارجمند نشریه گذشت. یکی از بخش‏ هایی که به‏ طور کامل مورد بازدید قرار گرفت بخش آزمایشگاه کنترل و کیفیت وین‏تک بود. این بار گروه خبری پنجره ایرانیان به مناسبت موفقیت وین‏تک در کسب «نشان کیفیت رال» از موسسه رال آلمان برای محصولات تولیدی شرکت وین‏تک و همچنین ارتقای آزمایشگاه خود، به طور کامل مهمان این بخش و مدیریت کوشا و خلاق آن، خانم مهندس زینب مظفری بود. در ادامه نگای می ‏اندازیم بر این دستاوردهای نوین شرکت آدوپن پلاستیک پرشین:
  • سه شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 13:41

وین‏تک موفق به دریافت گواهینامه رال آلمان شد

موسسه RAL یکی از مطرح ‏ترین، شایسته ‏ترین و شناخته ‏شده ‏ترین موسسات کیفیتی در دنیاست، که با هدف بررسی شرایط فنی و کیفی و نظارت بر روند تولید بسیاری از محصولات صنعتی تاسیس گردیده است.

یکی از گواهینامه ‏هایی که تولیدکنندگان پروفیل ‏های یو.پی.وی.سی می‏ تواند دریافت کنند، نشان کیفیت رال است که برای سیستم‏ های پروفیل پنجره به شرکت‏ هایی ارائه می ‏شود که مطابق مقررات «GKFP» فعالیت کرده و از لحاظ استحکام و کیفیت در محدوده استاندارد RAL GZ-716 باشند.

شرکت وین‏تک در سایه درایت، آگاهی مدیرعاملی توانمند خود و به مدد رویحه کارگروهی پرسنل و همکاری آنها با یکدیگر، با فراهم آوردن تمهیدات لازم زمینه را برای انجام اقدامات مورد نیاز جهت پیاده ‏سازی و استقرار الزامات RAL GZ-716 فراهم آورد.

نمونه ‏برداری از محصولات تولیدی شرکت وین‏تک انجام و جهت آزمون به موسسه SKZ یکی از بزرگترین موسسات تحقیقاتی و آزمایشگاهی و ممیزی کیفیت در دنیاست که در آلمان واقع شده است.

همزمان با انجام آزمون ‏ها مطابق استاندارد RAL GZ-716 کارشناس فنی و ممیز SKZ با حضور در محل شرکت وین‏تک از مواد اولیه به شرکت، میکسر، فرایند تولید، کنترل کیفی حین تولید، آزمایشگاه، بسته‏ بندی، انبار و هر آنچه که بر کیفیت محصول تولیدی می ‏تواند موثر واقع شود بازدید کرده و بازرسی به عمل آورد. آزمون‏ ها در آزمایشگاه موسسه SKZ با هدف بررسی خصوصیاتی مواد اولیه و همچنین محصول تولیدی و پروفیل‏ های یو.پی.وی.سی سفید انجام گردید که گواهینامه ‏های صادره از SKZ بیانگر این است که کلیه آزمون‏ ها محدوده‏ های تعریف شده در استاندارد RAL GZ-716 پوشش داده‏ شده ‏اند. و به این ترتیب وین‏تک موفق به کسب نشان کیفیت رال از موسسه بین ‏المللی رال آلمان گردید که موید کیفیت بالای محصولات تولیدی وین‏تک می ‏باشد. همچنین لازم به ذکر است که یکی از اهداف شرکت ‏وین‏تک اخذ نشان کیفیت رال برای پروفیل‏ های لمینیت شده تولیدی شرکت می ‏باشد که در حال پیاده ‏سازی الزامات استاندارد RAL GZ-716 آلمان برای این محصولات می‏ باشد.

آنچنان که پیشرفت‏ های روزافزون مجموعه وین‏تک نشان داده است، این مجموعه با عزمی راسخ در راستای اعتلای کیفیت محصولات تولیدی وین‏تک در حال گام برداشتن است و بدون تردید در آینده نیز شاهد موفقیت‏ های چشمگیر این مجموعه تولیدی موفق کشورمان خواهیم بود.

 

برای مشاهده کامل گزارش اینجا کلیک کنید


ثبت نظر

ارسال