تجلیل از وین‌تک در بیستمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی

پنجره‌ایرانیان؛ در بیستمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی از گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین (وین‌تک) با اهدای لوح و تندیس ویژه تجلیل به عمل آمد.
  • یکشنبه 7 اسفند 1401 ساعت 22:49

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، بیستمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی روز دوشنبه 1 اسفندماه 1401 با هدف اثربخشی و ارتقاء نقش بخش خصوصی در راستای رونق رشد و شکوفایی اقتصادی، به همت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و با حمایت وزارت صمت، برگزار شد.

در این جشنواره ضمن سخنرانی مقامات کشوری، مدیران ارشد بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در خصوص فرصت‌های تولید، مطالبات و چالش‌های بخش خصوصی، از ۵۰ شرکت برتر که بر اساس طبقه‌بندی کدهای ISIC مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته‌اند تقدیر شد.

به گفته دبیر جشنواره، بررسی و ارزیابی شرکت‌های منتخب به‌صورت خود اظهاری و بر اساس میزان پیشرفت شرکت‌ها نسبت به سال گذشته خود انجام گرفته و تلاش شده تا در مرحله داوری، جوانب مختلف رشد و توسعه شرکت‌ها در نظر گرفته شود.

گفتنی است، گروه صنعتی آدوپن پلاستیک پرشین، تولیدکننده پروفیل دروپنجره یوپی‌وی‌سی وین‌تک برای چندمین بار موفق به دریافت جایزه تولیدکننده برتر در سطح ملی از جشنواره‌های کشور شده است.


ثبت نظر

ارسال