تشکیل ۲۵۰ شرکت مرکزی به‌واسطه آلومینیوم اراک

پنجره‌ایرانیان؛ دبیر انجمن آلومینیوم استان مرکزی با اشاره به اینکه ۲۵۰ شرکت در استان به‌واسطه شرکت آلومینیوم اراک شکل گرفته است، گفت: در حال حاضر شرکت‌های بزرگی در رقابت با شرکت آلومینیوم ایران در کشور ایجاد شده‌اند و وجود انجمن آلومینیوم‌ می‌تواند شرکت‌های استان را در این بازار رقابتی حفظ کند.
  • سه شنبه 6 آبان 1399 ساعت 12:2

به گزارش بازار، مجید بوالحسنی در خصوص وضعیت انجمن آلومینیوم استان مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر در حال تلاش هستیم تا شرایطی را فراهم کنیم که انجمن آلومینیوم به اتاق بازرگانی اراک الحاق شود، انجمن آلومینیوم بیش از ۱۴ سال تجربه با حدود ۶۰ نفر عضو دارد و در حال حاضر در حال تهیه برنامه برای سال جدید است.

بوالحسنی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد صنعت آلومینیوم کشور در استان مرکزی است گفت: یکی از پیشنهادات انجمن این است که سندیکایی که در کشور در حوزه آلومینیوم فعالیت می‌کند، به اراک منتقل شود.

عضو هیئت‌مدیره انجمن‌ آلومینیوم استان مرکزی بیان داشت: حسب توانمندی و پتانسیل استان مرکزی در حوزه آلومینیوم، با توجه به فعالیت‌های ۱۴ ساله و تلاش‌هایی که در این زمینه انجام داده است امسال در نظر دارد با برنامه‌ای عملیاتی، فعالیت‌های جدیدی را برنامه‌ریزی و اجرا کند.

وی عنوان داشت: شرکت ایرالکو نیز می‌تواند پس از فعالیت مثمر ثمر انجمن آلومینیوم و احصا توانمندی‌ها و ظرفیت تولید واقعی شرکت‌های آلومینیوم استان، برای میزان تولید مواد خام، برنامه‌ریزی بهتری کند.

بوالحسنی بیان داشت: فعالیت‌های انجمن آلومینیوم باعث می‌شود فعالان اقتصادی این حوزه با برنامه‌های انجمن پیش بروند و تعامل بین شرکت‌های بزرگ و کوچک بهتر شکل بگیرد.

عضو هیئت‌مدیره انجمن‌ آلومینیوم استان مرکزی بیان داشت: ۲۵۰ شرکت در استان مرکزی به‌واسطه شرکت آلومینیوم اراک شکل گرفته است ولی در حال حاضر شرکت‌های بزرگی در رقابت با شرکت آلومینیوم ایران در کشور در زمینه تولید آلومینیوم ایجادشده‌اند و وجود انجمن آلومینیوم‌ می‌تواند شرکت‌های استان را در این بازار رقابتی حفظ کند، لذا از اتاق بازرگانی‌ اراک انتظار می‌رود که از تشکل‌ها نهایت حمایت‌ مادی و معنوی را داشته باشد چراکه قدرت تشکل‌ها به تعداد و نوع فعالیت اعضای آن بستگی دارد.


ثبت نظر

ارسال