با حضور مهندس محسن صفایی در برنامه تلویزیونی «پایش» صورت گرفت؛

بررسی سامانه سجام و نقش آن در ایفای حقوق سهامداران

پنجره‌ایرانیان؛ مهندس صفایی، مدیرعامل همارشتن با حضور در برنامه تلویزیونی «پایش» به بررسی و تبیین سامانه سجام و نقش آن در ایفای حقوق سهامداران پرداخت.
  • شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 12:21

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، دکتر محسن صفایی مدیرعامل شرکت همارشتن، کارآفرین برتر ملی و از فعالان تولید و صادرات دروپنجره یوپی‌وی‌سی، مهمان برنامه سه‌شنبه شب (27 خردادماه 1399) شبکه یک تلویزیون بود تا از تجربیات خود در این زمینه بگوید. در این قسمت از برنامه پایش که به بررسی لزوم توجه به سامانه سجام و نقش آن در ایفای حقوق سهامداران بازار بورس اوراق بهادار می‌پرداخت، پیمان حدادی، تحلیل‌گر بازار سرمایه نیز حضور داشت.

سجام مخفف عبارت سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان است که برای ارائه بهتر و سریع‌تر خدمات توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه آغاز به کار کرد. اصلی‌ترین هدف این سامانه، گردآوری اطلاعات هویتی، مالی، بانکی و ارتباطی سهامداران حقیقی و حقوقی است. اخیرا بانک‌ها نیز از سپرده‌گذاران خود درخواست می‌کنند تا برای دریافت وام در این سامانه ثبت‌نام کنند.

گفتنی است، برنامه «پایش» به تهیه‌کنندگی رضا جوهرچی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که با اجرای سعید توکلی، یک‌شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها بعد از خبر ساعت ۱۹ پخش می‌شود.


ثبت نظر

ارسال