راه‌اندازی 72 دیگ در کارخانه ایرالکو تا پایان سال

پنجره‌ایرانیان؛ مدیران شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) با برنامه‌های توسعه‌ای که در این شرکت دارند توانستند علاوه بر برق‌دار کردن خط پنج کارگاه احیاء، اقداماتی در جهت راه‌اندازی 72 دیگ تولید آلومینیوم انجام دهند.
  • دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت 10:29

به گزارش فلزات آنلاین، نیمه شمالی خط 5 کارگاه احیاء شماره یک شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) برق‌دار و در مرحله نخست، پنج دیگ وارد مدار تولید شد.

لازم به توضیح است که در راستای راه‌اندازی خط پنج کارگاه احیاء یک، آخرین دیگ‌های نسل قدیم در این کارگاه در تاریخ 15 آبان‌ماه سال 1397 خارج و اولین دیگ‌های بهینه‌سازی شده در نیمه جنوبی خط پنج کارگاه احیای یک در 15 اسفندماه سال 1397 وارد مدار تولید شد.

در سال گذشته با پیوستن 78 دیگ از نیمه جنوبی خط پنج کارگاه احیای یک به مدار تولید 13 هزار و 600 تن در سال به ظرفیت تولید شرکت اضافه شد.

در گام دوم با برق‌دار شدن نیمه شمالی خط پنج کارگاه احیای یک در اول اسفندماه سال 1398 و درنهایت تا پایان راه‌اندازی این خط و در مدار تولید قرار گرفتن 72 دیگ جدید، جمعا 12 هزار و 600 تن در سال به ظرفیت تولید شرکت اضافه می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با همگرایی و مساعدت اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل، مدیر کارخانه، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت آلومینیوم ایران در سال رونق تولید شاهد رشد و بالندگی صنعت آلومینیوم کشور خواهیم و با اقدامات صورت گرفته در این شرکت، شاهد افزایش تولید هستیم.

در پایان گفتنی است، در کارگاه پنج احیا شرکت ایرالکو، فلز آلومینیوم به‌صورت خالص و مذاب شده تولید و سپس برای ساخت سایر محصولات وارد کارگاه‌های دیگر این شرکت می‌شود و در پنج قالب تعیین‌شده، فعالیت ریخته‌گری در آن‌ها انجام می‌شود.


ثبت نظر

ارسال