در سومین همایش ملی ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی صورت گرفت؛

بازدید دکتر حناچی از غرفه هافمن

پنجره‌ایرانیان؛ دکتر پیروز حناچی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از غرفه هافمن در نمایشگاه جانبی سومین همایش ملی «ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی» بازدید کرد.
  • چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 11:35

سومین همایش ملی ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی روز دوشنبه 20 آذرماه با حضور و سخنرانی مسئولان وزارت راه و شهرسازی، سازمان نظام‌مهندسی ساختمان، شهرداری‌ها، وزارت نیرو، وزارت نفت، بخش خصوصی و جمعی از کارشناسان و متخصصان حوزه انرژی و ساخت‌وساز آغاز به کار کرد. در جریان برگزاری این همایش دوروزه، پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی نیز با حضور مسئولان، متخصصان، صاحب‌نظران، کارشناسان، تصمیم گیران و متولیان حوزه انرژی به‌منظور ایجاد تبادل‌نظر بین دست‌اندرکاران حوزه انرژی برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه تخصصی جانبی با حضور شرکت‌های فعال درزمینه تولید و عرضه تجهیزات و فناوری‌های موثر در کاهش مصرف انرژی، از دیگر برنامه‌های این همایش بود. هافمن نیز ضمن حضور در این همایش، با برپایی غرفه در نمایشگاه جانبی آماده پذیرایی از عموم علاقه‌مندان بود. دکتر حناچی با حضور در غرفه هافمن از دستاوردهای این شرکت دیدن کرد و در جریان نحوه ساخت و تولید این محصولات قرار گرفت.

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال