افزایش قابلیت‌های ارتباطی نسخه کامپیوتری نرم‌افزار iwindoor

پنجره‌ایرانیان: قابلیت‌های ارتباطی نرم‌افزار iwindoor در نسخه کامپیوتری افزایش یافت.
  • یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 21:39

مدیر فروش و بازاریابی شرکت بهین سامان دراین‌باره گفت: پس از موفقیت نرم‌افزار mobile iwindoor به‌عنوان نرم‌افزار برتر (نسخه آندروید) صنعت در و پنجره در گوگل پلی و استفاده 25000 کاربر فعال در بیش از 200 کشور جهان از این نرم‌افزار، نسخه کامپیوتری نرم‌افزار iwindoor (نسخه کامل فروش و تولید پنجره‌های یو.پی.وی.سی و آلومینیوم) به کشورهای ترکیه، لبنان، هلند، عمان، آذربایجان، مصر، قطر، چین و شیلی صادرشده و مورد استقبال صنعتگران آن کشورها نیز قرار گرفته است.

وی افزود: استفاده از امکان ارتباطی نسخه موبایل به کامپیوتر (قابلیت ارسال پروژه‌ها از موبایل و دریافت و تغییر آن در نسخه کامپیوتر) و استقبال آن در ایران و سایر کشورها باعث شد تا به افزودن قابلیتی جهت بالا بردن سرعت و دقت در آخرین مرحله تولید نیز بپردازیم.

وی توضیح داد: امکان اتصال به ماشین برش در خط تولید علاوه بر کاهش خطای کاربری باعث سهولت کار شده و سرعت را به میزان قابل‌توجهی بالا می‌برد. در همین راستا با همکاری شرکت‌های واردکننده ماشین‌آلات توانستیم قابلیت اتصال دستگاه‌های برش خودکار به نرم‌افزار را ایجاد کرده و در اختیار کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی قرار دهیم. در حال حاضر اتصال به ماشین کرفت مولر، کابان، فوم، مرات، الوماتک و ایلماز در نرم‌افزار فعال بوده و مورداستفاده تولیدکننده‌های داخل و خارج از کشور قرار گرفته است. خوشحالیم که توانستیم با تکمیل این ارتباط گامی بزرگ در جهت ارتقا سطح نرم‌افزار و کمک به بهبود خط تولید داشته باشیم. همانند گذشته منتظر پیشنهاد‌ها و حمایت‌های شما عزیزان هستیم.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای فعال‌سازی هرکدام از قابلیت‌های ارتباطی فوق می‌توانند با واحد فروش شرکت بهین سامان تماس حاصل فرمایند.







ثبت نظر

ارسال