رونمایی از قابلیت جدید iwindoor در نمایشگاه تهران

پنجره‌ایرانیان: شرکت بهین سامان هوشمند نگار در هشتمین نمایشگاه تخصصی در و پنجره تهران، از جدیدترین قابلیت نرم‌افزار iwindoor رونمایی می‌کند.
  • سه شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 12:15

مریم همتی، مدیر فروش شرکت بهین سامان در گفتگو با پنجره‌ایرانیان، گفت: این قابلیت، اتصال نرم‌افزار به دستگاه‌های برش در برندهای مختلف را ممکن می‌سازد. در حال حاضر این امکان با به‌روزترین ماشین‌آلات موجود در نرم‌افزار پیاده‌سازی شده است.

وی افزود: پس از ورود نرم‌افزار iwindoor به بازار و استقبال صنعتگران از آن، متوجه شدیم که کاهش خطاهای کاربری و افزایش بهره‌وری یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت‌های فروش و تولید در و پنجره است. بر همین اساس، سال گذشته با معرفی نرم‌افزار mobile iwindoor سعی کردیم خطای کاربری هنگام اندازه‌گیری در محل پروژه و خطای طراحی مجدد در شرکت را به صفر برسانیم.

همتی با اشاره به تلاش مجموعه بهین سامان برای به‌روزرسانی این نرم‌افزار، گفت: در ادامه تلاش‌های مجموعه برای به‌روزرسانی نرم‌افزار  iwindoor، امسال نیز بر آن شدیم تا پاسخگوی دغدغه مدیران نسبت به خط تولید باشیم. به همین دلیل قابلیت جدیدی در نرم‌افزار iwindoor ایجاد شد به‌این ترتیب که با این قابلیت، امکان ارسال پروژه از نرم‌افزار به دستگاه برش، باعث کاهش خطای کاربری در کارگاه و بالا بردن سرعت خط تولید و سهولت کار می‌شود.

مدیر فروش بهین سامان درباره استقبال از این نرم‌افزار، افزود: در حال حاضر، نرم‌افزار  mobile iwindoor با بیش از 17000 کاربر فعال در سطح جهان و به 8 زبان زنده دنیا مورداستفاده قرار گرفته است.

همتی در پایان، با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه در و پنجره تهران در بهمن‌ماه، عنوان کرد: از همه صنعتگران محترم دعوت می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این قابلیت در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران، از غرفه بهین سامان هوشمند نگار در سالن 38 بازید کرده و ما را از نظرات خود بهره‌مند سازند.

گفتنی است، شرکت بهین سامان هوشمند نگار درزمینه ارائه نرم‌افزارهای طراحی و محاسبات تولید در و پنجره فعالیت می‌کند.


ثبت نظر

ارسال