با حضور انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.‌وی.‌سی ایران؛

دومین همایش اجرای قوانین انرژی در ساختمان برگزار شد

پنجره ایرانیان؛ انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.‌وی.‌سی ایران در دومین همایش اجرای قوانین انرژی در ساختمان حضور پیدا کرد.
  • چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 14:9

به گزارش پنجره ایرانیان، دومین همایش اجرای قوانین انرژی در ساختمان با حضور مسئولان وزاتخانه‌های نیرو، راه و شهرسازی، گروه عمران و انرژی سازمان نظام‌مهندسی، شهرداری و انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.‌وی.‌سی ایران در روزهای10و 11 آبان برگزار شد.

در این همایش دوروزه که جهت هم‌اندیشی و تبادل‌نظر با اهداف اصلاح الگوی مصرف در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی ـ اجرایی در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی پاک، آشنایی با فناوری و آخرین دستاوردهای بین‌المللی در اجرای راه‌کارهای تحقق اقتصاد مقاومتی، آشنایی با آخرین دستاوردهای بین‌المللی در اجرای راه‌کارهای بهینه‌سازی مصرف انرژی و ایجاد هماهنگی میان ارگان‌های زیربط جهت اجرای راه‌کارهای بهینه‌سازی مصرف انرژی و محیط‌ زیست برگزار شد، مسئولان و صاحب‌نظران به ارائه نظریات خود برای رسیدن به اهداف فوق پرداختند.

گفتنی است، در جریان برگزاری همایش به‌منظور تبادل‌نظر بیشتر بین متخصصان، صاحب‌نظران، کارشناسان و تصمیم‌گیران مربوطه، کارگاه‌های تخصصی نیز برپا گردید که موردتوجه علاقه‌مندان به این مباحث قرار گرفت.

 

 


ثبت نظر

ارسال