در واپسین روزهای سال 1394 برگزار شد:

گردهمایی خانواده بزرگ فناوری داده پویشگر

پنجره ایرانیان: گردهمایی پایان سال شرکت فناوری داده پویشگر با موضوع نقش و اهمیت جایگاه شرکت فناوری داده پویشگر در صنعت در و پنجره کشور با حضور کلیه پرسنل دفاتر این شرکت در روز 22 اسفند ماه سال 94 برگزار شد.
  • دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 10:42

به گزارش نشریه پنجره ایرانیان، گردهمایی شرکت فناوری داده پویشگر در 22 اسفند ماه سال 94 به همراه پذیرایی ناهار و با حضور کلیه پرسنل دفاتر این شرکت، در سالن جلسات دفتر اصفهان آغاز شد.

این گردهمایی با سخنرانی مدیریت مجموعه، مهندس علیرضا شامی رسمیت یافت. وی در سخنان خود با بیان نقش و اهمیت جایگاه شرکت داده پویشگر در صنعت در و پنجره، بر اهمیت خدمات ارائه داده شده تاکید کرد.

مهندس علیرضا شامی با توضیح مثلث سه ‏گانه رضایت‎مندی مشتریان، توسعه صنعت در و پنجره، گسترش و بهبود نرم‏ افزارهای این صنعت، به بیان افق‎های شرکت برای سال 1400 پرداخت و بر اساس آن اهداف، تقسیم‏ بندی‎ها و زمان‏ بندی‏ های لازم جهت برنامه‎ریزی و پیاده ‏سازی طرح ‏های مورد نظر را تبیین کرد.

همچنین در ادامه این گردهمایی، این طرح‎ها مورد بررسی، تجزیه و تحلیل سایر شرکت‎کنندگان قرار گرفتند. در بخش دیگری از این گردهمایی، مدیران بخش ‏ها گزارشی از عملکرد سالیانه خود ارائه دادند.

در پایان این گردهمایی، شرکت‎کنندگان به صرف عصرانه مورد پذیرایی قرار گرفتند و در ساعت 18 روز 22 اسفند ماه سال 94 آخرین گردهمایی شرکت فناوری داده پویشگر به کار خود خاتمه داد.

 

 


ثبت نظر

ارسال