عرضه مستروین پلاس، جدیدترین آپدیت نرم‌افزار مستروین

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت فناوری داده پویشگر جدیدترین آپدیت نرم‌افزار مستروین را با نام «مستروین پلاس» به بازار عرضه کرده است.
  • چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 13:52

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی داده پویشگر، یکی از برترین نرم‌افزارهای تولیدشده توسط تیم داده پویشگر، نرم‌افزار مستروین (masterwin) است. جدیدترین آپدیت این نرم‌افزار نسخه مستروین پلاس (masterwin+plus) است که امکانات زیادی به آن اضافه شده است. این نسخه از نرم‌افزار در تاریخ 8 خرداد 1400 معرفی شده است.

منحصربه‌فردترین قابلیت این نرم‌افزار، ویژگی قلم جادویی آن است که با استفاده از این گزینه به یکسری یونیت آماده دسترسی خواهید داشت و دیگر نیازی به طراحی جداگانه و تک‌به‌تک پنجره‌ها نیست و سرعت طراحی افزایش یافته و در زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد. هم‌چنین در نرم‌افزار مستروین پلاس می‌توانید یونیت‌هایی با پروفیل‌ها و شیشه‌های رنگی طراحی کرده و به همان صورت خروجی بگیرید.

در نرم‌افزار مستروین پلاس شما به کامل‌ترین و بروزترین بانک پروفیل‌های آلومینیوم و یوپی‌وی‌سی دسترسی خواهید داشت که این بانک‌ها با توجه به آخرین نسخه کاتالوگ تولیدکنندگان دروپنجره به‌روزرسانی شده است.

کاربران نرم‌افزار مستروین پرو که گارانتی طلایی دارند، می‌توانند به‌صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای نرم‌افزار خود را به نسخه مستروین پلاس بروز کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است، شرکت فناوری داده پویشگر یک شرکت دانش‌بنیان تولیدکننده نرم‌افزار است که فعالیت خود را از سال 1383 در زمینه تولید نرم‌افزارهای تخصصی دروپنجره آغاز کرده است.


ثبت نظر

ارسال