وب‌وین، اولین وب‌سایت آنلاین طراحی، فروش و ساخت انواع دروپنجره

پنجره‌ایرانیان؛ وب‌وین، اولین وب‌سایت آنلاین طراحی، فروش و ساخت انواع دروپنجره رونمایی شد.
  • پنجشنبه 29 تیر 1402 ساعت 1:56

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی داده پویشگر، شرکت فناوری داده پویشگر، مجموعه دانش‌بنیان تولیدکننده نرم‌افزارهای صنعت دروپنجره در ایران با نزدیک به 20 سال سابقه فعالیت مستمر، هم‌زمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه دروپنجره تهران 1402، از اولین وب‌سایت طراحی آنلاین انواع دروپنجره رونمایی کرد.

در همین راستا در بازه زمانی 20 تیر تا 10 مرداد 1402 طرح ویژه خرید حساب کاربری وب وین با ارائه تخفیف 35 درصد برای کلیه کاربران در نظر گرفته شده است.

کاربران می‌توانند جهت آشنایی اولیه، مشاهده و استفاده از کلیه امکانات وب وین، یک هفته به‌صورت رایگان از این وب‌سایت استفاده و در صورت نیاز نسبت به خرید حساب کاربری از طریق سایت شرکت فناوری داده پویشگر اقدام کنند.

وب وین یک پلتفرم کاملا آنلاین و در بستر وب است که اطلاع‌رسانی به مشتریان، از وضعیت و جزئیات پروژه در تمامی مراحل کاری چرخه تولید، به‌صورت سیستماتیک و کاملا آنلاین انجام می‌شود و بدین ترتیب شرکت‌ها و مشتریان رضایتمندی بیشتری در پروسه‌های کاری خود دارند.

سطح دسترسی چند سطحی تا دسترسی 1000 کاربر، حتی با در نظر گرفتن پارامترهای زمانی و مکانی اپراتورها و ... به‌صورت تک پارامتره یا ترکیبی از چند پارامتر در وب وین قابل پیاده‌سازی و برنامه‌ریزی است.

با توجه به پتانسیل آنلاین بودن وب وین و همچنین استفاده از تکنیک‌های آماری در فضای مجازی، آمارها و تحلیل‌های مفید و کاربرپسند به‌صورت نمودار و اشکال هندسی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که به کمک آن می‌توانند کلیه پارامترهای موردنیاز خود برای تحلیل بازار و بازاریابی و افزایش فروش را به‌راحتی به دست بیاورند.

شرکت‌ها می‌توانند به کمک وب وین قیمت‌های خود را در چند سطح تعریف کنند. قابلیت گروه‌بندی مشتریان بر اساس نوع مصرف یا منطقه جغرافیایی فعالیت و ... برای ارائه درصدهای تخفیف و شارژ قیمت مختلف از ویژگی‌های دیگر وب وین است که قابلیت چند سطحی قیمت فروش را کاراتر می‌کنند. بدین ترتیب شرکت‌ها و نمایندگی‌ها می‌توانند قیمت‌های خود را نیز گروه‌بندی‌شده و مختلف ارائه کنند.

وب وین بر اساس استفاده و نیاز کاربر قیمت‌گذاری می‌شود. به این صورت شرکت‌ها بر اساس نیاز و پارامترهای موردنیازشان از ماژول‌ها و امکانات وب وین استفاده کرده و بر همان اساس هزینه پرداخت می‌کنند.

با برخی از امکانات نرم‌افزار وب وین بیشتر آشنا شوید:

  • طراحی انواع دروپنجره لولایی، آکاردئونی، کشویی) تک‌ریل، جفت ریل، سه ریل، چهار ریل( لیفت و دفنی
  • استفاده از پروفیل‌ها و شیشه‌های رنگی
  • ارائه پیش‌فاکتورهای دقیق این صنعت (متر طول، مترمربع، وزنی، یونیت به یونیت و...)
  • امکان تبدیل پروفیل‌های آلومینیوم به یوپی‌وی‌سی و بالعکس با محاسبات دقیق حتی محاسبه فیکسر و لاستیک مصرفی بدون نیاز به طراحی مجدد در بخش طراحی
  • قرارداد آنلاین و ثبت مبالغ نقدی و چکی و امکان اضافه کردن توضیحات به مفاد قرارداد
  • امکان گرفتن سود و زیان با جزئیات هر پروژه بر اساس فاکتورهای آرشیوشده به شکل نمودار
  • ارائه گزارشات بهینه‌سازی انواع پروفیل‌های لولایی و کشویی
  • ارائه ابعاد شیشه و توری و نمایش آن‌ها در تصاویر
  • ارائه محدوده‌های یراق خور لنگه‌ها و ریز یراق‌آلات مصرفی
  • ارائه گزارشات آماری کامل نسب به پروژه‌ها، نوع یونیت‌ها، میزان مصرفی انواع پروفیل‌ها
  • امکان تعریف سطح دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف

و ده ها امکان مختلف و کاربردی دیگر که وب وین را از کلیه نرم‌افزارهای مشابه طراحی دروپنجره متمایز می‌سازد.

کافی است به وب‌سایت شرکت فناوری داده پویشگر به آدرس www.fdpco.ir مراجعه کرده و علاوه بر مشاهده طرح‌های مختلف تخفیف به مناسبت پانزدهمین نمایشگاه صنعت دروپنجره تهران، یک هفته به‌صورت رایگان از امکانات وب وین استفاده کنید.


ثبت نظر

ارسال