ونوس شیشه حامی،نمایشگاه صندلی معماران ایرانی

پنجره ایرانیان: ونوس شیشه به عنوان یکی از حامیان برگزاری نمایشگاه صندلی معماران ایرانی فعالیت خواهد کرد. این نمایشگاه 3 مهرماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.
  • پنجشنبه 26 شهریور 1394 ساعت 10:57

از روز جمعه 3 مهرماه 94، گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران میزبان نمایشگاه "صندلی‎های معماران ایرانی" خواهد بود. در این نمایشگاه که به مدت 2 هفته برگزار می‎شود، آثار سه نسل از معماران ایرانی مقیم داخل و خارج ایران در کنار هم به نمایش در خواهد آمد. این نمایشگاه محصول بیش از یک سال و نیم فعالیت مجموعه‎ای از معماران ایرانی، از مرحله طرح تا اجراء بوده که توسط  الناز طهرانی گردآوری شده و با ایده نمایش قابلیت‎ها و ظرفیت‎های معماران و طراحان ایرانی میزبان علاقمندان خواهد بود. همچنین معرفی نسل سوم معماران ایرانی و نزدیک کردن فرایند طرح و تولید صنعتی از اهداف دیگر نمایشگاه می‎باشد. 

مراسم افتتاحیه روز 3 مهرماه در محل گالری شماره 1 فرهنگسرا و با حضور مدعوین و میهمانانی از اساتید دانشگاهی و دانشجویان، صاحبان صنایع مرتبط و .... برگزار می‎شود. ساعات بازدید از17 تا 21 خواهد بود.

گفتنی است این نمایشگاه به همت ونوس شیشه تولید کننده برتر سال 94 ، بنیاد معماری میرمیران ،بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، فرسانوین‎آریا و کاشالوت میسر شده است.


ثبت نظر

ارسال