سومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک در آبان‌ماه

پنجره‌ایرانیان؛ سومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک، آبان‌ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای تهران برگزار می‌شود.
  • شنبه 10 مهر 1400 ساعت 14:55

به گزارش صما، مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای تهران، میزبان سومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک خواهد بود که در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آبان‌ماه 1400 توسط مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان و با همکاری شهرداری منطقه یک تهران برگزار خواهد شد.

این رویداد شامل نمایشگاه تخصصی، پنل‌های تخصصی، جلسات پرسش و پاسخ و کارگاه‌های آموزشی است که با حضور کلیه سازندگان، کارفرمایان و معماران منطقه یک و مدیران شهری برگزار خواهد شد.

معرفی و تقدیر از پروژه‌های شاخص منطقه یک، نمایشگاه محصولات و تجهیزات ساختمانی استاندارد، آسیب‌شناسی نمای ساختمان از ابعاد طراحی، اجرا و مصالح، بررسی ایمنی ساختمان از جنبه‌های معماری، تجهیزات و ضوابط، جلسه پرسش و پاسخ مدیران شهری با سازندگان و معماران منطقه یک و بررسی راهکارهای تسهیل فرآیند ساخت‌وساز از طریق اصلاح ضوابط و مقررات مهم‌ترین محورهای این رویداد است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس www.event.samair.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، پیرو استقبال چشمگیر مخاطبان از دو دوره قبلی، برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که در این دوره نیز، بخش عمده‌ای از فعالان صنعت ساختمان در منطقه یک، به‌عنوان مخاطبین فعال این رویداد مشارکت خواهند داشت.


ثبت نظر

ارسال