همکاری پتروشیمی و دانشگاه امیرکبیر با انجمن صنایع پروفیل

پنجره ایرانیان: کمیته فنی انجمن صنایع پروفیل یو.پی.وی.سی در مرداد و شهریور سال 1394 تشکیل جلسه داد. این جلسات با حضور رئیس دانشکده پلیمر دانشگاه پلی‎تکنیک و مدیر بازرگانی داخلی پتروشیمی‎های ایران در محل دائمی انجمن صنایع پروفیل‎یو.پی.وی.سی کشور تشکیل شد.
  • چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 9:54

کمیته فنی انجمن صنایع پروفیل یو.پی.وی.سی در و پنجره ایران با حضور رئیس دانشکده پلیمر دانشگاه پلی‎تکنیک تشکیل جلسه داد.

روز سه شنبه 13مردادماه 1394 کمیته فنی انجمن صنایع پروفیل یو.پی.وی.سی  با حضور دکتر کرمانی رئیس دانشکده پلیمر دانشگاه پلی تکنیک و جمع دیگری از متخصصان در دفتر انجمن تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه آقای معصومی دبیر انجمن ضمن تقدیر از حضور استاد کرمانی به عنوان عضو افتخاری انجمن و مدیرکارگروه ‏های فنی، با اشاره به تشکیل این جلسه از ادامه همکاری انجمن با دانشگاه امیرکبیر و تلاش‎های انجام شده جهت امضاء تفاهم‎نامه‎ با این قطب علمی کشور خبر داد.

دبیر انجمن آغاز به کار جلسات کمیته فنی را با اهداف بلند مدت عنوان کرد و در ادامه افزود: این کمیته با استفاده از نیروهای متخصص می‏ تواند، تاثیر به سزایی در این صنعت داشته باشد.

مدیر بازرگانی داخلی پتروشیمیهای ایران در انجمن صنایع پروفیل

همچنین در جلسه دیگری، که با حضور دکتر توفیق مطوری، مدیر بازرگانی داخلی پتروشیمی‎های ایران، در دفتر انجمن صنایع پروفیل برگزار ‎شد، مسائل و مشکلات اعضای انجمن پیرامون تامین مواد اولیه (پی.وی.سی) تولید پتروشیمی داخلی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و قرار شد: با توجه به مزیت نسبی تولید محصولات پتروشیمی در داخل کشور، اعضای انجمن شرکت‏ های تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی با سرمایه‏ گذاری در زمینه ماشین‏ آلات خارجی، صرف وقت، انتقال دانش فنی و توانایی و تخصص، در زمینه تولید مشارکت کرده و از این مزیت نسبی برای تامین مواداولیه خود بهره‎مند شوند وهمچنین پتروشیمی‏ ها مواد اولیه مورد نیاز صنعت را با قیمت‎های مناسب و تسهیلات ویژه در اختیار تولیدکنندگان قرار دهند.

تشکیل کمیته فنی تخصصی در انجمن صنایع پروفیل

با تصمیم هیات مدیره انجمن و بر اساس مفاد اساسنامه کمیته فنی تخصصی انجمن صنایع یو.پی.وی.سی ایران با حضور نمایندگانی از شرکت ‏های عضو در زمینه‎های تخصصی تولید پروفیل و تولید در و پنجره تشکیل گردید.

هدف از تشکیل این کمیته، انجام اقداماتی در زمینه ارتقاء و کیفیت تولید، تحقیق و توسعه، آموزش تعمیر و نگهداری ماشین‎آلات، تبادل تجربیات و اقدامات لازم در فرآیند تولید جهت افزایش بهره‎وری، انجام امور کارشناسی در زمینه کیفیت و استاندارد پروفیل یو.پی.وی.سی، مشاوره به اعضاء در مسائل فنی و تخصصی تولید می‏ باشد.

شایان ذکر است این کمیته با تشکیل جلسات منظم و برنامه ‏ریزی شده به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


ثبت نظر

ارسال