دفتر کارن‎ماشین در پایتخت افتتاح خواهد شد

پنجره ایرانیان: کارن ماشین مهرماه 1394 دفتر جدیدی در تهران افتتاح خواهد کرد.
  • سه شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 8:58

دفتر تهران کارن ماشین تولید کننده ماشین‎آلات تخصصی شیشه دوجداره از اول مهرماه سال 1394 رسما افتتاح خواهد شد.

توسعه سرمایه گذاری دارابی در واحد کارن ماشین، با هدف توسعه بازار و گستره فعالیت‎های خود، چندی پیش اقدام به راه اندازی دفاتر فروش در مناطق مهم و استراتژیک کشور داشته، پس از افتتاح دفتر اصفهان، به فاصله کمتر از 15 روز دفتر جدید خود را در پایتخت افتتاح کرد.

براساس اخبار ارسالی، سارا تقی نژاد نمین که پیش از این به عنوان مدیر بازاریابی و توسعه بازار این مجموعه فعالیت می‎کرد، به عنوان مدیر اجرایی دفتر تهران نیز منصوب شده است. وی در خصوص لزوم افتتاح دفتر جدید در تهران به خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان گفت:

افتتاح دفتر تهران زودتر از زمان پیش بینی شده اتفاق افتاد. کارن ماشین با توجه به برنامه‎های خود جهت توسعه بازار، شرایط متفاوتی را برای راه اندازی دفاتر در دیگر استان‎های کشور تعریف کرده است. وی در ادامه گفت: پایتخت به دلایلی که کاملا روشن است، از اهمیت بیشتری به نسبت دیگر شهر‎های کشور برخوردار است.

تقی‎نژاد با بیان اینکه، کارن ماشین روی مناطق استراتژیک کشور تمرکز بیشتری خواهد داشت، خاطر نشان کرد: توسعه سرمایه‎گذاری دارابی سعی دارد تا دفاتر مختلف خود با عنوان واحد فروش و بازاریابی مستقل از دفتر ساری راه‎اندازی کند. ما سیاست‎های کلی کارن  ماشین را به مدیران دفاتر اعلام کرده‎ایم و از طریق آنها اهداف خود را در این شهرها دنبال می‎کنیم.

مدیر بازاریابی و توسعه بازار کارن ماشین زمان افتتاح دفتر تهران را اول مهرماه سال جاری اعلام کرد و پیرامون ادامه فعالیت‎های خود افزود: علاوه بر تهران، طرح ویژه‎ای برای فروش محصولات خود در استان‎های البرز، قم و قزوین پیش‎بینی کرده‎ایم که به زودی اعلام خواهد شد.

مدیر اجرایی دفتر تهران در خاتمه اظهاراتش افزود: کارن ماشین همواره در جهت آسودگی خیال و آسایش مشتریان فعالیت کرده و دفاتر مختلف این مجموعه با همین رویکرد راه‎اندازی می‎شوند. 


ثبت نظر

ارسال