در مراسم تجلیل از صنایع کوچک برتر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران:

از شرکت پنجره سام آریا تقدیر شد

پنجره ایرانیان: شرکت پنجره سام آریا در نشست هماهنگی و تعامل با صنایع کوچک برتر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران، به ‏عنوان یکی از واحدهای برتر مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.
  • یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 10:38

به گزارش خبرنگار پنجره ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی تهران، نشست هماهنگی و تعامل با صنایع کوچک برتر شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران به مناسبت گرامیداشت 21 مرداد، روز حمایت از صنایع کوچک، در سالن همایش مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه برگزار شد.

در این نشست دکتر علی سلیمانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران؛ مهندس علی تعقلی، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک؛ محمود امراللهی، مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران؛ و دکتر سید محمدعلی سیدابریشمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به ایراد سخنانی پرداختند.

در پایان نیز از واحدهای صنعتی برتر مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تهران تقدیر شد و از صنف در و پنجره، آقای خلیل ‏زاده مدیر عامل شرکت سام آریا، با دریافت لوح، کارت شناسایی واحد برتر و کارت تخصیص یارانه بسته حمایتی بیمه صنایع کوچک به‏ عنوان مدیر یکی از واحدهای برتر مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

 


ثبت نظر

ارسال