در اطلاعیه شرکت داده پویشگر درباره نخستین مرحله از طرح سپاس اعلام شد

به ‏روزرسانی و ارتقا نسخه‏ های قدیمی داده پویشگر

پنجره ایرانیان: شرکت داده پویشگر از به‏ روزرسانی و ارتقا نسخه‏ های قدیمی نرم‏ افزار جامع طراح کلاسیک با تخفیف‏ هایی بین 40 تا 94 درصد، در نخستین مرحله از طرح باشگاه مشتریان شرکت فناوری داده پویشگر خبر داد.
  • چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 11:25

شرکت داده پویشگر با انتشار اطلاعیه ‏ای از آغاز نخستین مرحله از طرح باشگاه مشتریان شرکت فناوری داده پویشگر خبر داده، و اعلام کرده است که طی این طرح نسخه‏ های قدیمی نرم ‏افزار جامع طراح کلاسیک را با تخفیف ‏هایی بین 40 تا 94 درصد به‏ روزرسانی کرده و ارتقا می ‏دهد.

 متن کامل اطلاعیه شرکت داده پویشگر که در اختیار خبرنگار پنجره ایرانیان قرار گرفت به شرح زیر است:

اولین طرح باشگاه مشتریان شرکت فناوری داده پویشگر

در راستای ارج نهادن به مشتریان شرکت و همچنین افزایش سرعت، کیفیت تولیدی، راندمان کاری و توان رقابتی آنها، اولین طرح باشگاه مشتریان شرکت فناوری داده پویشگر، به به‏ روزرسانی و ارتقا نسخه ‏های قدیمی نرم‏ افزار جامع طراح کلاسیک با تخفیف‏ هایی بین 40 تا 94 درصد اختصاص یافت. در این طرح مشتریان بر اساس نسخه‏ های برنامه ‏ای که دارند و همچنین تاریخ و سال خریدشان می ‏توانند از تخفیفات ویژه برای ارتقای نرم‏ افزارهای خود استفاده کنند و آنها را به آخرین نسخه نرم‏ افزار جامع طراح کلاسیک 6.1 با 18 دسته پروفیل تبدیل کنند.

به‏ عنوان نمونه درصورتی‏ که مجموعه ‏ای نسخه 3.0 کارگاهی نرم‏ افزار جامع طراح را در سال 88 خریداری کرده باشد، می ‏تواند به کمک این طرح از 94 درصد تخفیف ویژه استفاده کرده و برنامه خود را با هزینه 60000 تومان (به ‏جای یک میلیون تومان) به نسخه 6.1 کارگاهی کلاسیک با قابلیت پشتیبانی از 18 دسته پروفیل یو.پی.وی.سی و آلومینیوم ارتقا دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین میزان تخفیف نرم‏ افزارهای خود در این طرح، با دفاتر این شرکت تماس گرفته و شماره سرکلیدی قفل خود را اعلام کنید.


ثبت نظر

ارسال