جواد جعفری در گفتگوی ویژه با پنجره ایرانیان خبر داد

دسترسی آسان به محصولات البرز یراق در سراسر ایران

پنجره ایرانیان: با افزودن شدن یراق‌آلات اروپایی MAKO به سبد محصولات شرکت البرز یراق، حالا تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی در سراسر میهن می‌توانند به آسانی و در کمترین زمان ممکن به هر انواع یراق‌آلات و ملزومات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
  • شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 11:30

با افزودن شدن یراق‌آلات اروپایی MAKO به سبد محصولات شرکت البرز یراق و البته گسترش چتر نمایندگی فروش این شرکت در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ ایران، حالا تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی در سراسر میهن می‌توانند به آسانی و در کمترین زمان ممکن به هر انواع یراق‌آلات و ملزومات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. این سیاست و برنامه آقای جواد جعفری، مدیرعامل و همکاران او در شرکت البرز یراق ایران است؛ شرکتی که البته سابقه درخشش آن پیش از این با برند GEVISS بر همگان اثبات شده و حالا برای ساختن در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی استاندارد و باکیفیت با یراق‌آلات GEVISS و ماکو، راهی مطمئن پیش روی همه قرار دارد؛ یک ارتباط با شرکت البرز یراق و نمایندگان‌اش در سراسر کشور. انبارهای البرز یراق خود یک اطمینان خاطر همیشگی برای تولیدکنندگان در و پنجره‌ای است که می‌خواهند همیشه پاسخ سوالات‌شان یک جمله باشد: کالای مورد درخواست شما در انبار البرز یراق همیشه موجود است. دفتر مرکزی البرز یراق در تبریز و در شهرک سرمایه‌گذاری این شهر واقع شده، اما تیم مدیریتی البرز یراق با یک تفکر بلندمدت و حجم بسیار وسیعی از کالاها و یراق‌آلات، نمایندگان فروش را مجهز کرده تا بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند. با جواد جعفری در صبح یک روز سرد زمستانی گفتگو کرده‌ایم و گزارش تصویری پنجره ایرانیان از دفتر و انبار مرکزی شرکت البرز یراق را هم می‌توانید مشاهده نمایید.

برای مشاهده فایل پی‌دی‌اف اینجا کلیک کنید.

 سنگ‌بنای شرکت البرز یراق بر چه اصولی استوار شده و هم اکنون چه برندهایی در سبد محصولات شرکت قرار دارد؟
هدف ما ارائه بهترین‌ها و کیفی‌ترین‌های یراق‌آلات متناسب با سلیقه و نیاز مشتری است و گسترش سهم خود از بازار یراق‌آلات در و پنجره ایران. به همین خاطر تاکنون نمایندگی انحصاری عرضه یراق‌آلاتی چون GEVISS و SETVIDA را در اختیار داشته‌ایم و اخیرا هم برندی اروپایی با استانداردهای روز اروپا به نام MAKO به سبد محصولات البرز یراق افزوده شده است . ما بر این عقیده هستیم که توجه به منافع مشتری نهایی و عرضه محصولی مطابق با استانداردهای جهانی، یک وظیفه ملی است و برای رسیدن به این هدف تلاشی مستمر را در صدر برنامه‌های خود قرار داده‌ایم و افزون بر همه این‌ها برخورداری از نیروی انسانی مجرب، کیفیت برتر محصولات، قیمت رقابتی، تحویل به موقع و خدمات پس از فروش مناسب باعث شده که همه ساله بر تعداد مشتریان شرکت افزوده شود.
 اشاره کردید شرکت البرزیراق افزون بر نمایندگی رسمی و انحصاری GEVISS ترکیه، اخیرا نمایندگی یراق MAKO را هم در اختیار گرفته است. با چه هدفی اقدام به پذیرش نمایندگی رسمی این برند اروپایی کرده‌اید؟
همانطور که می‌دانید البرز‌ یراق سال‌هاست که در عرصه یراق‌آلات در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران فعالیت مستمر توام با پیشرفت دارد و یکی از انتظارات و نقدهای مطرح شده، جای خالی برندهای اروپایی در سبد محصولات متنوع شرکت البرز یراق بود و ما نیز بر طبق درخواست مشتریان با چند شرکت معتبر اروپایی وارد مذاکره شده و در نهایت با توجه به کیفیت، قیمت مناسب و دارا بودن تمام استانداردهای جهانی برند MAKO و نداشتن نمایندگی رسمی در ایران، توانستیم به توافق نهایی و بلندمدت برسیم و نمایندگی این برند جهانی را در اختیار خود بگیریم و در حال حاضر هم محصولات این شرکت به میزان زیاد در انبارهای البرز یراق موجود است.
 برند MAKO دارای چه جایگاهی در صنعت در و پنجره جهان است و تا کنون چه استانداردهایی را کسب کرده است؟
در حال حاضر این شرکت با تولید سالانه بیش از 40 میلیون ست یراق‌آلات در و پنجره یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در جهان محسوب می‌شود و دارای سه کارخانه بزرگ در سه شهر مختلف کشور اتریش است و علاوه بر این دارای انبارهای متعدد و بزرگ در پنج قاره جهان بوده و سهم بالایی از بازارهای دنیا را در اختیار دارد؟
 استفاده از یراق‌آلاتی که البرز یراق عرضه می‌کند؛ چه تاثیری روی کارایی و استاندارد در و پنجره می‌گذارد؟
سابقه این شرکت در توزیع محصولات GEVISS که به اذعان تمام مشتریان، یکی از با کیفیت‌ترین یراق‌آلات تولید ترکیه است، توانسته خیال مشتریان را راحت کند چرا که ما همواره تلاش می‌کنیم محصولاتی را وارد سبد کالایی البرز یراق کنیم که هم از استانداردهای اروپایی برخوردار باشد و هم قیمت آن قابل رقابت باشد. استفاده و در واقع پیوستن به جمع مشتریان البرز یراق به معنای واقعی کلمه آسودگی خیال تولیدکنندگان از بابت کیفیت محصولات و رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان از حیث افزایش کارایی در و پنجره‌ها هم از منظر صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هم افزایش امنیت در و پنجره‌ها و ساختمان است.
 اخیرا واردات یراق‌آلات به صورت غیررسمی و حتی قاچاق با برندهای متفرقه افزایش یافته است. به نظر شما استفاده از این یراق‌آلات چه تاثیری برکیفیت در و پنجره‌ها خواهد گذاشت؟
خوشبختانه به تدریج تولیدکنندگان در و پنجره یو.پ.وی.سی ایران نسبت به مزایای استفاده از یراق‌آلات در و پنجره عرضه شده توسط شرکت البرز یراق‌ آگاهی کافی دارند و همین که روز به روز بر تعداد مشتریان و حجم سفارشات آنها رو به افزایش است، نشان از یک اعتماد و اطمینان کیفی محصولات ما دارد. واقعیت این است که استفاده از یراق‌آلات قاچاق و بی‌کیفیت ضررهای زیادی را به تولیدکنندگان وارد کرده است، با این وجود، نمی‌توان نسبت به عرضه یراق‌آلات قاچاق و بی‌کیفیت بی اعتنا بود و شاید برای ریشه کنی این موضوع یک نوع اراده و عزم ملی لازم است.
 شرکت البرز یراق برای نمایشگاه امسال صنعت در و پنجره و همچنین سال آینده چه برنامه‌ای دارد؟
این شرکت در نمایشگاه امسال در و پنجره تهران حضور فعالی خواهد داشت یراق‌آلات متنوع عرضه می‌کنیم و در برنامه‌های سال آینده نیز قصد داریم تا هیچ فرصتی را از دست ندهیم و بتوانیم به نیازهای مشتریان پاسخی شایسته دهیم. چرا که حضور در نمایشگاه‌ها این فرصت را به البرز یراق می‌دهد تا مصرف کننده و تولیدکننده را از تنوع کالای خود با خبر سازیم و سعی داریم در نمایشگاه‌های تخصصی مرتبط حضوری فعال‌تر و مسئولانه‌تر داشته باشیم.
 البرز یراق از حیث پشتیبانی یراق‌آلات و حجم انبار در چه جایگاهی قرار دارد و تا چه اندازه از حیث تنوع یراق‌آلات برای ساخت و مونتاژ انواع پنجره‌ها و باز شو‌ها مجهز است؟
این شرکت با دارا بودن دو انبار در شهرهای تهران و تبریز و همچنین افتتاح انبار شماره 2 تهران در منطقه غرب تهران یکی از بزرگترین شرکت‌های کشور در زمینه دپوی محصولات به شمار می‌رود و در ضمن تمام نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور، دارای دپوی لازم برای پاسخگویی به مشتریان هستند و از بابت تنوع یراق‌آلات این شرکت تمامی محصولات استفاده شده درب و پنجره یو.پی.وی.سی با برند‌های GEVISS و MAKO را در اختیار داریم و هیچ نگرانی از بابت سفارشات مشتریان نداریم.
 ضمانت یراق‌آلات GEVISS و MAKO شامل چه خدماتی می‌شود و چند ساله است؟
این شرکت برای محصولات خود ضمانت 10 ساله با گارانتی تعویض به مشتریان ارائه می‌دهد که خوشبختانه در طی 7 سال از فعالیت این شرکت با برند GEVISS تا به امروز هیچ برگشتی یا خرابی ازمشتریان دریافت نکرده‌ایم، که این را می‌توان یکی از موفقیت‌های این شرکت بر شمرد.
 شرکت البرز یراق همواره در حال افزایش تعداد نمایندگان فروش است. چرا؟
یکی از مواردی که ما همواره به دنبال آن بودیم و سعی داشتیم این است که یک شبکه سراسری از شمال تا جنوب کشور راه بیاندازیم و این انتظار امروزه در حال تحقق است، ا با افتخار اعلام می‌کنم، این شرکت در بیش از 80 درصد استان‌های کشور دارای نمایندگی رسمی فروش است که این به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که سفارشات خود را همان روز از طریق نمایندگی‌ها دریافت کنند.
 شما برای جلوگیری از افزایش قیمت یراق‌آلات در صورت نوسانات ارزی چه برنامه ای دارید ؟
متاسفانه نوسانات نرخ ارز مقوله‌ای ست که در کشور ما اجتناب ناپذیر است. اما ما همواره و در هر شرایطی به دلیل تغییر نرخ ارز تلاش کرده‌ایم تا افزایش ناگهانی قیمت یراق‌آلات را انجام ندهیم و تلاش ما همواره ارائه قیمت مناسب به مشتریان است. همانطور که امسال با افزایش نرخ دلار، شرکت البرز یراق کمترین افزایش را در زمینه قیمت‌ها لحاظ کرده، این شرکت با دارا بودن انبار قوی خیال مشتریان را درزمینه افزایش ناگهانی قیمت دلار راحت کرده است و شاید بهترین شاهد برای این مدعا مشتریان ما باشند.
 توصیه شما به مونتاژکاران و تولید کنندگان در و پنجره چیست که بتوانند از بابت انتخاب یراق‌آلات خود مطمئن باشند ؟
ببینید! استفاده از کالای با کیفیت در کنار دیگر عوامل موثر در ساخت در و پنجره‌های استاندارد بهترین یراق‌آلات می‌تواند راز موفقیت تولیدکنندگان در و پنجره را رقم بزند. از همین رو از تولیدکنندگان و مونتاژکاران محترم درخواست می‌کنیم که با شرکت‌های با سابقه دارای برند‌های معتبر و گارانتی معتبر در زمینه یراق‌آلات در و پنجره همکاری داشته باشند و شرکت‌هایی را برای همکاری انتخاب کنند که قدرت پاسخگویی به سفارشات مشتریان را دارند.
 برنامه‌های آتی شرکت البرزیراق چیست و آیا بازهم می‌خواهید بر سبد محصولات خود بیافزایید؟
به امید به خدا شرکت البرز یراق سعی دارد تا پایان سال جاری یراق‌آلات در و پنجره آلومینیومی را نیز به سبد کالایی خود اضافه کند و اعلام می‌کنیم که از اوایل سال آینده این شرکت به صورت گسترده و انبوه نسبت به واردات پیچ با کیفیت ممتاز و قیمت پایین اقدام خواهدکرد و یادآوری می‌شود که هم اکنون شرکت البرز یراق نمایندگی برند پیچ مارک SET ترکیه را نیز دارا می‌باشد.
 ارزیابی شما از نشریه پنجره ایرانیان چیست ؟
در همین جا لازم می‌دانم از آقای امیر شیری و همکاران‌شان بابت نشریه وزین پنجره ایرانیان که نقش به سزا و غیر قابل انکاری در پیشبرد صنعت یو.پی.وی.سی ایران دارد و همواره در جهت پیشرفت و بهبود این صنعت تلاش‌های فراوانی را انجام داده‌اند تشکر و قدردانی کنم و امیدواریم همیشه موفق تر از قبل در خدمت این صنعت باشند.

پنجره ایرانیان/ سال هشتم اسفند و فروردین شماره 90 - 89


ثبت نظر

ارسال