همایش 3 روزه ارتقای مهارت سازندگان در و پنجره

پنجره ایرانیان:انجمن کارفرمایی تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران در ششمین نمایشگاه‌ بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته آن همایش سه روزه‌ آموزشی ارتقای سطح مهارت‌های مدیران، سرپرستان و کارشناسان صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی کرد.
  • شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 10:21

به گزارش پنجره ایرانیان، در این در روز نخست این همایش، دکتر محمد کاری، رئیس بخش انرژی مرکز تحقیقات راه، ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی، به طور تخصصی به تشریح شیوه‌های تولید و نصب در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی پرداخت و برخی مشکلات فنی موجود را در فرآیند مونتاژ و نصب مطرح و از تولیدکنندگان در و پنجره خواست تا الزامات فنی تدوین شده را جدی‌تر بگیرند. دکتر محمد کاری در این همایش به طور خاص نکات فنی در خصوص راه‌های افزایش سطح استاندارد در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی هم در ساختمان‌های جدید و هم در ساختمان‌های فعلی را مطرح و تاکید کرد: به دلیل نوپا بودن صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی در ایران ضرورت دارد تا آموزش به عنوان راهی برتری و مزیت این صنعت همواره جدی‌تر گرفته شود. این گزارش می‌افزاید که مهندس مهدیه آبروش، از کارشناسان و متخصصان ارشد مرکز تحقیقات راه، ساختمان و مسکن هم در این همایش را تشریح راهنمای اجرای نصب پنجره‌های ساختمانی از جنس یو.پی.وی.سی، تازه‌ترین دستاوردها و الزامات تولید و نصب را برای حاضران در این همایش تشریح کرد.

محمد رضا عابدینی، مدیر فنی شرکت یراق‌گستر پرشین هم در این همایش، اقدام به معرفی انواع یراق‌آلات و اسپانیولت‌های مورد استفاده از در و پنجره‌ها و نقش آنها در ارتقای کیفیت در و پنجره یو.پی.وی.سی کرد. سید محمد عزیزی، عضو هیات مدیره انجمن در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران، ارتقا سطح دانش ،مهارت و نگرش فراگیران و انتقال این اطلاعات به دیگر همکاران و در نتیجه افزایش کارایی و بهره‌وری تولیدکنندگان در و پنجره را از جمله اهداف انجمن از برگزاری این همایش عنوان کرد. در همایش 3 روزه انجمن در و پنجره یو.پی.وی.سی، دکتر کیانی استاد دانشگاه به تشریح اصول مدیریتی در فعالیت‌های تولیدی اشاره کرد و از شرکت‌کنندگان و فعالان صنعت ساختمان خواست تا برای موفقیت خود و کل صنعت از آخرین روش‌های علم مدیریت بهره ببرند.
گفتنی است همایش سه روزه انجمن که در روزهای 4، 5 و 6 بهمن‌ماه در حاشیه ششمین نمایشگاه صنعت در و پنجره ایران برگزار شد، با حمایت ویژه شرکت زرین‌بناپارسیان (سیندژ) کاما تجارت (آقای خان‌محمدی) و شرکت ونوس شیشه (آقای نوروزی) همراه بود و در پایان به هرکدام از شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه شرکت در همایش اعطا شد.

پنجره ایرانیان/ سال هشتم اسفند و فروردین شماره 90 -89


ثبت نظر

ارسال