مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان در و پنجره برگزار شد

پنجره‌ایرانیان: مجمع عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران در تاریخ 27 بهمن‌ماه 1395 برگزار شد.
  • یکشنبه 1 اسفند 1395 ساعت 21:27

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران در روز چهارشنبه 27 بهمن نشست سالیانه مجمع خود را به‏ منظور ارائه گزارش عملکرد خود در سال 1395 و انتخاب بازرسان برگزار کرد.

در ابتدای این نشست که با حضور اکثریت اعضای انجمن و نماینده وزارت کار و امور اجتماعی و به ریاست رئیس سنی جلسه، آقای محمود جلالی پور، در فضایی کاملاً دوستانه و صمیمی برگزار می‏شد، وحید جلالی پور، دبیر و نایب‌رئیس انجمن طی سخنانی گزارشی از عملکرد انجمن ارائه داد. سپس پیمان خلیل زاده، بازرس انجمن، گزارشی از ترازنامه مالی 1395 انجمن ارائه داد و در ادامه برخی از مطالبات و انتظارات اعضا از هیات مدیره را مطرح ساخت. پس‌ازآن دبیر انجمن مجدداً پشت تریبون قرار گرفت و در خصوص این مطالبات و انتظارات توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه این جلسه، چهار نفر کاندیداتوری خود را برای تصدی پست بازرسی انجمن اعلام کردند. پس‌ازآنکه نامزدان به معرفی برنامه‏ های خود پرداختند، رأی‌گیری به‏ صورت مخفی انجام شد و درنهایت حسین محمدی‏ نیک و پیمان خلیل زاده به‌عنوان بازرس اصلی و محسن سعادت منش به‏ عنوان ناظر علی‏ البدل انتخاب شدند.

گفتنی است، مشروح این جلسه در شماره آینده نشریه پنجره‌ایرانیان منتشر خواهد شد.

 

 


ثبت نظر

ارسال