گردهمایی سالیانه اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی برگزار شد

پنجره ایرانیان: به گزارش پنجره ایرانیان، اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران عصر روز دهم خردادماه در گردهمایی سالیانه این انجمن حضور یافتند.
  • یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 9:49

در این گردهمایی که در باشگاه بانک صنعت و معدن تهران برگزار می‏ شد، علاوه بر اعضای انجمن، جمعی از مقامات دولتی و روسای ذی‏ ربط نیز حضور داشتند.
ضمن اینکه شرکت‏ های نوید تجارت آرسام (کاله کیلیت)، شرکت زرین بنا پارسیان (سیندژ) و روزنامه همشهری اسپانسری این مراسم را برعهده گرفته بودند.
در ابتدای این جلسه، مهندس اکبر معتضدی، عضو هیئت مدیره انجمن، ضمن خوشامدگویی به حضار، از مجموعه‏ های اسپانسر این گردهمایی دعوت کرد تا دقایقی چند برای مهمانان به سخنرانی بپردازند. سپس فراز برزگر، مدیر فروش نوید تجارت آرسام به نمایندگی از این شرکت پشت تریبون قرار گرفت و چند دقیقه ‏ایی درباره سیاست‏ های شرکت خود سخن گفت. پس از آن حسن تاجیک، مدیر عامل شرکت سیندژ، نیز سخنان کوتاهی را برای حضار ایراد کرد و در پایان نماینده همشهری صحبت‏ های کوتاهی را ایراد کرد.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

سپس وحید جلالی‏ پور، دبیر انجمن، پشت تریبون قرار گرفت و به‏ صورت مختصر گزارشی از فعالیت ‏ها و دستاوردهای جدید انجمن ارائه داد. وی با اشاره به انتشار منشور اخلاقی و خط مشی اعضا به ‏عنوان مرامنامه، اظهار داشت: همواره یکی از اهداف اصلی انجمن ایجاد نوعی همگرایی و یکدلی در میان اعضا و کل صنعت یو.پی.وی.سی بوده است. در همین راستا منشور اخلاقی و خط مشی اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران را در هشت بند منتشر کردیم.
وی در ادامه از انتشار دفترچه راهنمای نصب پنجره نیز خبر داد و اظهار امیدواری کرد، این اقدام گامی به سوی ارتقای کیفیت در این صنعت باشد.
وحید جلالی ‏پور در بخش دیگری از سخنان خود، در خصوص بیمه تکمیلی اعضا انجمن نیز گفت: یکی از دغدغه‎های اکثر اعضا بیمه تکمیلی پرسنل شرکت‎هایشان می‏ باشد که طبق رایزنی‎های صورت گرفته با کارگزار رسمی بیمه توافقات لازم با بیمه ایران حاصل شده است.
دبیر انجمن با اشاره به برنامه تقویم آموزشی انجمن در سال جاری، بیان داشت: طبق برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته یک تقویم آموزشی برای کل کشور در نظر گرفته‏‎ایم، و نخستین کلاس آموزشی به زودی در تهران آغاز خواهد شد.
جلالی‏ پور در بخش دیگری از سخنان خود از تهیه پاورپوینتی برای ایجاد وحدت رویه در زمینه معرفی محصولات به مشتریان خبر داد و گفت: این پاورپوینت در آینده‏ ای نزدیک در اختیار شرکت ‏ها قرار خواهد گرفت و همچنین از طریق سایت انجمن نیز قابل دانلود خواهد بود. وی در توضیح این پاورپوینت اظهار داشت: همواره این دغدغه وجود داشته است که در زمان معرفی کار به مشتریان آیتم ‏های مختلف به‏ صورت صحیح و کامل بیان نشوند. به‏ کارگیری این پاورپوینت می ‏تواند یک وحدت رویه را در این خصوص به ‏وجود آورد.
وی همچنین از تفاهم این انجمن با روزنامه همشهری خبر داد. بر این اساس مجموعه همشهری موافقت کرده است خدمات و تسهیلاتی را به اعضای این انجمن ارائه دهد. وحید جلالی ‏پور در پایان سخنان خود منشور اخلاقی را قرائت کرد.
در ادامه از اعضای پیشین هیئت مدیره انجمن، اسپانسرها و اساتیدی که در سال گذشته در برنامه‏ های فرهنگی انجمن نقش داشتند، با اهداء لوح تقدیر، قدردانی شد. این افراد عبارت بودند از:
ــ نمایندگان مجموعه‏ های اسپانسر: شرکت‏ های نوید تجارت آرسام و زرین بنا پارسیان و نیز روزنامه همشهری؛
ــ عضو هیات مدیره قبل: آقای سید سعید ابن ‏الرضا؛
ــ بازرسان دوره قبل: آقایان محمد تاجری و حسن معماری؛
ــ و اساتیدی که با انجمن همکاری داشتند: آقایان دکتر شهرام تاج، دکتر محمد احسانی، دکتر کامران کیانی و دکتر روزبه محمدکاری.
پس از آن، کلیه اعضای انجمن در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند. در انتها نیز برای حسن ختام برنامه، از مهندس محسن صفایی، مدیر عامل شرکت همارشتن دعوت شد تا سخنانی ایراد کند. در پایان این مراسم، از مهمانان به صرف شام پذیرایی شد.

نشریه پنجره ایرانیان ــ سال نهم ــ شماره 105 ــ تیر 95


ثبت نظر

ارسال