دعوت جهت بازدید از غرفه آنلاین صنعت در و پنجره

پنجره ایرانیان:با گذشت حدود 3 ماه از رونمایی سایت رسمی پنجره ایرانیان و ارائه خدمات متنوع و ابتکاری به فعالان صنعت در و پنجره ایران، تعداد شرکت‌های حاضر در غرفه سالن‌های اختصاصی نمایشگاه آنلاین پنجره ایرانیان رو به افزایش است.
  • شنبه 17 آبان 1393 ساعت 16:11

به گزارش پنجره ایرانیان تاکنون شرکت‌های همارشتن، ویستابست، همپار، دکتروین، اکسیرآسا ایده‌آل، سیندژ و آریا پروفیل ارس در بخش سالن پروفیل داخلی و شرکت‌های دکونیک، پرولاین و یونی‌وین در سالن پروفیل خارجی اقدام به عرضه محصولات و خدمات خود کرده‌اند.
همچنین از بین تولیدکنندگان در و پنجره‌های دوجداره، تاکنون شرکت‌های عایق کویر یزد، تکوین پی‌وی‌سی آتنا، آلوم‌ کاردینه (آلوکد) و تعاونی تولیدی توزیعی افرنگ صنعت شرق مشارکت خود را قطعی و نسبت به معرفی توانمندی‌ها و خدمات و کالاهای تولیدی خود اقدام کرده‌اند. شرکت‌های حاضر در سالن ماشین‌آلات در و پنجره تاکنون جام ماشین صنعت، کرفت مولر ایران، کابان ، افرا و مرات ماشین ترکیه هستند که تازه‌ترین ماشین‌آلات خود را به معرض نمایش آنلاین کاربران پنجره ایرانیان گذاشته‌اند. اما پر ترافیک‌ترین سالن نمایشگاه آنلاین پنجره ایرانیان به سالن اختصاصی شرکت‌های عرضه کننده یراق‌آلات اختصاص داد که در این سالن شرکت‌هایی چون، بازرگانی سبحان، اورین آلومینیوم تجارت (AATi)، ویناک، بنیس، ساتیان، یراق گستر پرشین، شرکت نوید تجارت ارسام، البرز یراق، بازرگانی پیچ مکث(کرپیران پیچ)، دیاکو و فولاد پیچ طیف وسیعی از محصولات متنوع خود را عرضه کرده‌اند.

 


 

ثبت نظر

ارسال