اصلاحیه - خبر خوش؛ ماژول با قدرت بیشتر به تولید ادامه می‌دهد

خبرنگار پنجره ایرانیان کسب اطلاع کرد که آتش‌سوزی در مجاورات کارخانه تولید پروفیل ملی و دارای استاندارد بین‌المللی ماژول، هیچ خسارتی به خطوط تولید و ماشین‌آلات و انبار این شرکت معتبر وارد نکرده و نمایندگان ماژول در سراسر کشور اطمینان داشته باشند که سفارشات آنها در کمترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود.
  • دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 17:25

به گزارش پنجره ایرانیان، وقوع آتش‌سوزی در یکی از واحدهای صنعتی مجاور شرکت ماژول، با مدیریت اقای علی نظری جویباری از مدیران خوش‌سابقه صنعتی و ورزشی کشور در اواخر هفته گذشته در برخی از سایتها انعکاس یافت و برخی شبکه‌های خبری شایعه کرده بودند که ماشین‌الات ماژول در اثر این آتش‌سوزی از بین رفته است. خبرنگار پنجره ایرانیان برای اطلاع از جزییات بیشتر با یکی از مسئولان شرکت ماژول تماس گرفت که اعلام شد: هیچ یک از خطوط تولید و ماشین‌آلات ماژول آسیب ندیده و انبار پروفیل هم کاملا در امنیت قرار دارد و در حال حاضر بخش فروش اقدام به ارسال پروفیل به مشتریان است.

این مقام مسئول تصریح کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با شرکت بیمه‌ای قرار شده تا برآورد خسارت‌های جانبی به برخی واحدهای غیرتولیدی مجاور خطوط تولید، تا زمان تهیه گزارش رسمی کارشناس بیمه، خروج پروفیل به مدت تنها چند روز متوقف شود. وی افزود: امیدواریم پس از تهیه گزارش کارشناس رسمی شرکت بیمه در هفته جاری، تولید پروفیل ماژول با ظرفیت کامل آغاز شود و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد و نمایندگان ماژول با اطمینان خاطر در حال فعالیت و ارائه سفارشات خود هستند.

نشریه پنجره ایرانیان با ابراز تاسف از وقوع آتش‌سوزی یادشده و عذرخواهی از اینکه انتشار خبر آتش‌سوزی در مجاورت شرکت ماژول در این سایت باعث ابهام در نزد برخی نمایندگان این شرکت شده است، عمیقا ابراز امیدواری می‌کند تا هرچه سریع‌تر تولید پروفیل ماژول با مدیریت آقای نظری جویباری و تلاش همکاران ایشان از سر گرفته شود و شرکت بیمه‌گر هم به تعهدات خود در کمترین زمان ممکن برای جبران خسارت وارده اقدام نماید. گفتنی است ماژول از برندهای ملی ایران است که پروفیل‌های متنوع ماژول دارای کیفیتی صادراتی و دارای قدرت رقابتی در سطح جهانی است.


ثبت نظر

ارسال