پذیرش همکاری و شراکت برای وارد‌کنندگان یراق‌آلات UPVC

پنجره ایرانیان:شرکت بازرگانی پیچ MAX به منظور استقبال قابل توجه همکاران محترم درصنعت پنجره‌های UPVC در نظر دارد تعداد شرکای تجاری خود را افزایش دهد.
  • جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 14:32

بدین منظور از تمامی همکاران و دوستانی که بصورت عمده پیچ‌های این صنعت را از داخل و یا خارج از کشور خرید و یا وارد می‌کنند دعوت به همکاری و مساعدت می‌نماید . سابقه 18 ساله ما در تولید پیچ در ایران گواه این موضوع می‌باشد که با تکیه بر علم و دانش این صنعت می‌توانیم بهترین همکار و مشاور شما جهت واردات پیچ‌های مورد نیاز شما باشیم.

 شما می‌ توانید از همکاران ما که جزو نمایندگی‌های فعال ما می‌باشند در مورد کیفیت و استقامت پیچهای MAX نظر‌خواهی کنید تا با نگاهی مثبت بتوانیم با هم همکاری بهتری داشته باشیم. رمز موفقیت و ماندگاری بازرگانی پیچ MAX فقط کیفیت نیست بلکه نگاه مدیریتی جهت همکاری بهتر با همه دوستان چه خریدار و چه وارد‌کننده می‌باشد .

ما به دوستان خود که وارد‌کننده پیچ هستند نیز احترام گذاشته و دست آنان را نیز جهت همکاری نزدیکتر می‌فشاریم تا آنها هم بتوانند از پیچ‌های با کیفیت MAX استفاده کنند و به مشتریان خود پیچی با برند اروپایی ارائه دهند . هدف ما در این صنعت همکاری با بازرگانان یراق است نه مقابله با آنان .شما هم می‌توانید به خانواده پیچ MAX ملحق شوید . 


ثبت نظر

ارسال