با مشخص شدن تاریخ برگزاری در تیرماه 98؛

پیش ثبت‌نام یازدهمین نمایشگاه دروپنجره تهران آغاز شد

پنجره‌ایرانیان؛ پیش ثبت‌نام یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره تهران که تیرماه سال آینده برگزار می‌شود، آغاز شد.
  • سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت 2:39

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری نمایشگاه، به اطلاع کلیه فعالان و دست‌اندرکاران صنعت دروپنجره کشور می‌رساند با توجه به تغییر زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته تهران، یازدهمین دوره این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. لذا واحدها و شرکت‌هایی که متقاضی مشارکت در دوره آتی نمایشگاه هستند باید در اسرع وقت نسبت به انجام پیش ثبت‌نام خود از طریق وب‌سایت نمایشگاه اقدام کنند.

شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران به‌عنوان برگزارکننده این نمایشگاه، از واحدهای متقاضی دعوت می‌کند تا ضمن مراجعه به سایت اینترنتی نمایشگاه به آدرس www.titexgroup.com و لینک پیش ثبت‌نام نسبت به تکمیل فرم پیش ثبت‌نام در نمایشگاه و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

ضمناً با توجه به اینکه جانمایی شرکت‌کنندگان به‌صورت آنلاین و از طریق سایت اینترنتی نمایشگاه انجام می‌پذیرد، متقاضیانی که زودتر پیش ثبت‌نام خود را انجام داده باشند در مرحله اول امکان جانمایی خواهند داشت. سایر متقاضیان درلیست رزرو قرار می‌گیرند و پس از پایان جانمایی متقاضیان سری اول جانمایی خواهند شد.


ثبت نظر

ارسال