آغاز جانمایی سایر گروه‌ها در یازدهمین نمایشگاه دروپنجره تهران

پنجره‌ایرانیان؛ جانمایی غرفه‌های سایر گروه‌های باقی‌مانده در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته روز سه‌شنبه 7 خردادماه 98 آغاز خواهد شد.
  • شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 23:50

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه، به اطلاع متقاضیان محترم مشارکت در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته تهران می‌رساند، جانمایی بقیه گروه‌های کالایی در نمایشگاه مذکور شامل گروه تولیدات دروپنجره یو.پی.وی.سی، گروه شیشه و صنایع وابسته، گروه یراق‌آلات و سایر گروه‌های عمده نمایشگاه مانند توری، مواد اولیه، چسب، گسکت، درزگیر و ... از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه 7 خردادماه 1398 آغاز خواهد شد.

مقتضی است متقاضیان یادشده از ساعت تعیین‌شده به وب‌سایت نمایشگاه مراجعه کرده و از قسمت ورود به پنل کاربری، username و password خود را که به هنگام انجام پیش ثبت‌نام از همین وب‌سایت دریافت کرده‌اند وارد کنند.

غرفه‌های ویژه خارج از سیستم جانمایی آنلاین در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. لذا متقاضیانی که غرفه ویژه آن‌ها مشخص و معرفی‌شده است نیازی به انتخاب غرفه به‌صورت آنلاین ندارند.

گفتنی است، مهم‌ترین فاکتور در انتخاب غرفه‌ها، اولویت زمانی مراجعه به وب‌سایت است. بدیهی است متقاضیانی که زودتر به سایت مراجعه نمایند امکان انتخاب‌های بیشتری خواهند داشت.

 


ثبت نظر

ارسال