گردهمایی بزرگ سازندگان و معماران تراز اول آغاز به کار کرد

پنجره‌ایرانیان؛ گردهمایی سازندگان و معماران شهرداری منطقه یک تهران صبح روز سه‌شنبه 10 دی‌ماه در سالن همایش رایزن آغاز به کار کرد و تا چهارشنبه 11 دی‌ماه به کار خود ادامه می‌دهد.
  • چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 10:37

این همایش بر‌خلاف مناطق دیگر به مدت دو روز و روز نخست این همایش پنل های تخصصی با حضور معماران تراز اول کشور در حال برگزاری است.

به گزارش صما، در این گردهمایی جمعی از معماران، سازندگان، کارشناسان و مسئولان مجموعه مدیریت شهری ازجمله حمید موسوی، شهردار منطقه 1 تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، محمدرضا حسین نژاد معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد، محمد عزتی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران حضور دارند و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، نخستین روز از گردهمایی سازندگان و معماران شهرداری منطقه یک تهران همچنین با برگزاری سه پنل تخصصی با عناوین «مصادیق ارزش‌افزوده در پروژه‌های شاخص منطقه 1»، «مصادیق ارزش‌افزوده در پروژه‌های شاخص منطقه 2» و «مصادیق ارزش‌افزوده در پروژه‌های شاخص منطقه 3» به کار خود ادامه می‌دهد.

برگزارکنندگان پنل های تخصصی این همایش رامبد ایلخانی و نشید نبیان (توسعه میان بافتی گالری سفید)، هومن بالازاده (ساختمان هیترا)، علیرضا تغابنی (ساختمان مسکونی گراندو) رضا دانشمیر و کاترین اسپیردونف (آوا سنترو)، کوروش دباغ و بهرام کلانتری ساختمان مسکونی BW7، عباس ریاحی فرد و فری ناز رضوی نیکو ساختمان مسکونی روزن، سامان سیار NP ساختمان مسکونی جمشیدیه، علیرضا شرافتی و پانته‌آ اسلامی (سانا سنتر)، علی قطبی (ارگ)، محمد مجیدی (پارک سنتر)، محمدرضا نیکبخت (ساختمان مسکونی نیاوران) هستند. دبیر علمی این همایش مهرداد زواره محمدی و عباس ریاحی فرد هستند.

گفتنی است در این برنامه از پوستر کمپین نما، هویت شهر ما کلان‌شهرها رونمایی خواهد شد. مقررشده سال 99 کمپین نما، هویت شهر ما در چندین کلان‌شهر بزرگ کشور برگزار شود.

لازم به ذکر است؛ دومین روز از گردهمایی مذکور نیز روز چهارشنبه با برگزاری برنامه‌های متعدد به کار خود ادامه می‌دهد. در روز دوم همایش، حمید موسوی شهردار منطقه 1 تهران، مهدی صالحی مدیرکل اداره معماری و ساختمان شهرداری تهران و علی علائی عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی به ایراد سخنرانی در خصوص برنامه‌های «کمپین نما، هویت شهر ما» و نیز آسیب‌شناسی نماهای منطقه 1 شهرداری تهران می‌پردازند.

در ادامه این گردهمایی، جلسه پرسش و پاسخ شهردار منطقه یک و معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه با سازندگان شاخص برگزار می‌شود.

همچنین طی مراسمی از طراحان و سازندگان برتر منطقه 1 و طراحان پیشکسوت پایتخت تقدیر به عمل می‌آید.

درعین‌حال اجرای نمای آجر با ارائه حمید جعفریان، پیش‌ساخته سازی در سازه‌های بتنی با ارائه نیل فروشان، مصادیق ارزش‌افزوده در پروژه‌های شاخص منطقه با ارائه مهران حق‌بین نیز تشریح راهنما و موازین طراحی نما با ارائه محمدمهدی عابدی از دیگر برنامه‌های روز دوم گردهمایی سازندگان و معماران شهرداری منطقه یک تهران است.


ثبت نظر

ارسال