عبور از روش‌های سنتی به روش‌های صنعتی

پنجره ایرانیان:رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بر لزوم شناخت تحولات انقلاب صنعتی به عنوان دروازه ورود به تحول، گفت: موفقیت ما در عبور جامعه از روش‌های سنتی به روش‌های صنعتی است.
  • چهارشنبه 2 مهر 1393 ساعت 15:7

 به گزارش واحد مرکزی خبر، اکبر ترکان افزود :درک درست از صنعتی‌سازی و واردشدن به عصر فراصنعتی از ضرورت‌های این دوره است.رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: ورود به بحث هوشمند‌سازی درساختمان نیازمند ورود به بحث هوشمند‌سازی درسازه‌ها است، که تغییر رفتار سازه قابل نظارت و قابل رسیدگی باشد و در مباحث نگهداری انرژی، سرمایش وگرمایش باید هوشمند‌سازی صورت گیرد.

ترکان در ادامه افزود: امروزه با ورود فناوری‌های جدید و فناوری های دیجیتال ضمن گذر از صنعتی‌سازی در حال ورود به فضای فرا‌صنعتی هستیم وباید این فناوری‌ها نیز درحوزه فناوری‌های نوین استفاده شود. وی اظهار داشت: آنچه به آن انقلاب صنعتی می‌گویند در سال 1780 میلادی اغاز شد و عصر صنعتی‌سازی دوره‌ای 200 ساله دارد و در اروپا در چهار دوره 50 ساله تعریف می‌شود که این دوره شناخت اتفاقات اجتماعی از سبک زندگی را در پی داشته است.ترکان یادآورشد: وقتی از انبوه‌سازی صحبت می‌شود نباید با روش سنتی کار کرد و صرفاً تعداد واحد را افزایش داد.


ثبت نظر

ارسال