ششمین نمایشگاه صنعتی‌سازی ساختمان ؛ اوایل آبان

پنجره ایرانیان:ششمین نمایشگاه صنعتی‌سازی ساختمان و همایش تخصصی تجهیزات و فن آوری نوین صنعتی‌سازی ساختمان از سوم تا ششم آبان در مصلای بزرگ امام (ره) برگزار می‌شود.
  • یکشنبه 23 شهریور 1393 ساعت 10:52

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه، این نمایشگاه به همت شرکت نمایشگاهی نیاک و با حمایت انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی صنعت ساختمان برگزار می‌شود و ارائه جدید‌ترین فن‌آوری‌ها، آشنایی با مباحث فنی و اجرایی صنعتی‌سازی ساختمان و ایجاد بازار مناسب برای عرضه تولیدات صنعت ساختمان از مهم‌ترین اهداف بر پایی نمایشگاه است.

در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، توسعه صنعتی‌سازی ساختمان و حرکت به سمت شیوه‌های مدرن و فرهنگ‌سازی از اولویت‌های برگزاری نمایشگاه امسال خواهد بود.تاکنون 70شرکت حضور خود را اعلام کرده‌اند و علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی اینترنتی buildex.irمراجعه کنند.

صنعت ساخت و ساز یکی از مهمترین بخش‌های اقتصاد کشور محسوب می‌شود و با تولید صنعتی نه تنها شاخص‌های پایه یعنی منابع، زمان و کیفیت مدیریت می‌شود، بلکه شاخص‌های اساسی نظیر ایمنی، پایداری و مصرف بهینه انرژی نیز تحقق می‌یابد.تولید‌کنندگان در این نمایشگاه محصولاتی چون سازه‌های پیشرفته ، پروژه‌های ساختمانی و انواع مصالح و تجهیزات روزآمد صنعت ساختمان را در فضایی رقابتی در معرض دید عموم قرار خواهند داد.


ثبت نظر

ارسال