در حاشیه یازدهمین نمایشگاه دروپنجره تهران ارائه شد:

گزارشی از فعالیت‏ها و دستاوردهای آبایان پروفیل

  • سه شنبه 9 مهر 1398 ساعت 22:2

در یازدهمین نمایشگاه بین‏المللی دروپنجره تهران فرصتی به دست آمد تا از غرفه برازنده گروه تولیدی آبایان صنعت، تولیدکننده پروفیل یو.پی.وی.سی با برند آبایان پروفیل، بازدیدی به عمل آوریم. در این بازدید گروه خبری پنجره ایرانیان ضمن گفتگو با امیر مسگرنژاد، مدیرعامل جوان و پرتلاش آبایان صنعت، از نزدیک با دستاوردها و توانمندی‏های این گروه تولیدی خوشنام کشورمان آشنا شد. این مجموعه به‏واسطه تجارب ارزنده‏ای که از تولید دروپنجره در اختیار داشته، توانسته است پروفیلی باکیفیت و قابل قبول به بازار عرضه کند.

گروه تولیدی آبایان صنعت فعالیت خود را در زمینه تولید دروپنجره در شهر دزفول در سال 1389 آغاز کرد. مدیران این مجموعه صرفه‌جویی در مصرف انرژی و رفع نیاز فعالان صنعت ساختمان را هدف اصلی خود برای ورود به این بخش عنوان می‏کنند. این مجموعه صنعتی پس از چند سال فعالیت و کسب تجارب ارزنده در این عرصه اقدام به راه‌اندازی کارخانه تولید پروفیل یو.پی.وی.سی با برند آبایان پروفیل کرد. کارخانه آبایان پروفیل با ظرفیت 4هزار تن در سال و با 7 قالب اصلی در شهرک صنعتی شماره دو دزفول احداث شد. البته مدیران آبایان صنعت در نظر دارند تا در فاز دوم با افزایش خطوط تولید و اضافه کردن 8 قالب تکمیلی دیگر ظرفیت تولید را به 8 هزار تن در سال برساند.

سیاست اصلی گروه آبایان صنعت از ابتدا بر پایه کیفیت، استاندارد تولید و رعایت حقوق مصرف‌کننده بوده که به همین منظور با به‌کارگیری ماشین‌آلات مدرن و پیشرفته به همراه پرسنل متخصص و کارآزموده، محصولی باکیفیت را تولید و به بازار عرضه کرده است. در ادامه نظر شما را به گزارش تصویری گروه خبری پنجره ایرانیان از غرفه آبایان صنعت و همچنین گزارش کوتاهی از گفتگوی انجام شده با مدیرعامل این مجموعه جلب می‏کنیم:

در ابتدا از مهندس مسگرنژاد خواستیم در خصوص محصولات آبایان صنعت توضیحات مختصری ارائه دهد. وی اظهار داشت: «گروه تولیدی آبایان صنعت تولیدکننده مقاطع مختلف پروفیل مورد استفاده دروپنجره‌های دوجداره است. ضخامت جداره اصلی پروفیل‌های آبایان مطابق با استانداردهای این محصول یعنی 2.8 میلی‌متر و جداره‌های داخلی 1 میلی‌متر است. پروفیل آبایان در 8 مقطع مختلف شامل درهای بالکنی و سرویسی و پنجره‌های لولایی تک‌حالته و دوحالته فولکس‌واگنی و فرانسوی است.»

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال دوازدهم-شماره 142 -مرداد98

 


ثبت نظر

ارسال