آبایان پروفیل برند محبوب سال از نگاه مصرف کنندگان

پنجره ایرانیان؛ آبایان پروفیل موفق به دریافت تندیس زرین نهمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان 1401 شد.
  • دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 18:22

به گزارش پنجره ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت آبایان، نهمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان روز سه شنبه 11 مرداد ماه 1401 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با اهدا تندیس برند محبوب به برند های برتر به پایان رسید. در این جشنواره آبایان پروفیل برای اولین بار موفق به دریافت تندیس زرین برند محبوب ایرانی 1401 شد.

جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از این برندهای خوشنام و معتبر را فراهم آورد. در این نظر سنجی مردمی که از 1 اردیبهشت ماه تا 15 تیر ماه به طول انجامید، تعداد 832001 رای در بیش از 100 گروه کالا و خدمات از طرف مصرف کنندگان ثبت شده بود.

در اختتامیه این جشنواره که در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور مقامات کشوری و مدیران برندهای محبوب برگزار شد، مهندس محمد حسن پور سرپرست واحد تبلیغات و روابط عمومی آبایان به همراه مهندس محسن نادریان مدیر دپارتمان مونتاژ آبایان به نمایندگی مدیرعامل شرکت آبایان پلیمر صنعت جنوب پارس جناب مهندس امیر مسگرنژاد لوح زرین برند محبوب سال 1401 را دریافت کردند.


ثبت نظر

ارسال