برگزاری کارگاه یک‌روزه «ارتباط موثر» در آبایان پروفیل

پنجره‌ایرانیان؛ کارگاه یک‌روزه با موضوع «ارتباط موثر» آذرماه سال جاری در مجموعه آبایان پروفیل برگزار شد.
  • شنبه 4 دی 1400 ساعت 20:51

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی آبایان، کارگاه یک‌روزه با موضوع «ارتباط موثر» برای مدیران، سرپرستان و کارشناسان مجموعه آبایان پروفیل برگزار شد.

در این کارگاه 4 ساعته که روز جمعه 19 آذرماه 1400 با حضور دکتر جلال مسلمان یزدی، مدرس دانشگاه، سخنران، پژوهشگر و رئیس آکادمی موفقیت ایران با موضوع ارتباط موثر برگزار شد، پیرامون نحوه تعامل و برقراری ارتباط با دیگران در محیط زندگی، کار، تحصیل و... مطالب مهم و کاربردی بیان شد.

ارتباط موثر یکی از اصلی‌ترین ارکان زندگی اجتماعی است که به ما کمک می‌کند تا از هرگونه سوءتفاهم جلوگیری کرده و روابط کاری و شخصی خود را بهبود ببخشیم. ارتباط موثر چیزی فراتر از تبادل اطلاعات و در مورد درک احساسات و اهداف موجود در اطلاعات است. به‌این‌ترتیب در ارتباط موثر علاوه بر اینکه پیامی را به‌طور واضح منتقل می‌کنیم، باید به‌گونه‌ای گوش فرا دهیم که معنای کامل گفته‌ها را به دست آوریم و باعث شویم شخص مقابل احساس شنیده شدن و درک شدن کند.

گفتنی است، این کارگاه یک‌روزه در راستای توجه به بهداشت روانی و سلامت اجتماعی کارکنان مجموعه آبایان پروفیل از سوی مدیریت این مجموعه تدارک دیده شده بود.


ثبت نظر

ارسال