با حضور شهردار تهران برگزار شد:

همایش نما با محوریت مصالح و جزئیات اجرایی

نخستین «همایش نما با محوریت مصالح و جزئیات اجرایی» بهمن‌ماه سال جاری به مدت 3 روز در بوستان گفتگوی تهران برگزار شد.
  • شنبه 10 فروردین 1398 ساعت 14:59

به گزارش خبرنگار پنجره‌ ایرانیان، همایش نما با محوریت مصالح و جزئیات اجرایی با حضور مسئولان مجموعه مدیریت شهری پایتخت از روز 9 بهمن‌ماه در بوستان گفتگو آغاز به کار کرد و تا یازدهم بهمن‌ماه به کار خود ادامه داد. ونوس شیشه، شیشه‎ایمنی شرق و آران‌سیج از جمله شرکت‌هایی بودند که با برپایی غرفه در نمایشگاه جانبی این همایش حضور داشتند.

در آیین افتتاحیه این همایش که روز سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو صورت گرفت، پیروز حناچی، شهردار تهران؛ عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و رئیس همایش؛ محمد طاهری، رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران؛ محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران؛ فرزانه صادق مالواجرد، معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی حضور داشتند.

اهداف همایش نما با محوریت مصالح و جزئیات اجرایی شامل آسیب‌شناسی نمای ساختمان، معرفی مصالح ساختمانی نما که متناسب با الگوی بومی شهرها، مصالح ساختمانی استاندارد، معرفی نماهای برتر، روشنگری و توجیه مردم برای ایجاد مطالبه گری از سازندگان برای استفاده از نماهای الگو و معرفی نماهای الگو متناسب بافرهنگ شهرها بود.

آسیب‌شناسی نمای ساختمان از منظر جزئیات اجرایی، نگهداری نما، ضوابط نظارت در طراحی و ساخت نما، نقش‌نما در بهینه‌سازی مصرف انرژی و ضرورت‌های اجرایی نما به‌منظور رعایت ایمنی نیز ازجمله محورهای این همایش ملی بود.

دبیر کل این همایش دکتر پیروز حناچی، رئیس همایش مهندس عبدالرضا گلپایگانی، دبیر علمی همایش دکتر موسوی شهردار منطقه یک تهران، و دبیر همایش مهندس سعید ظریف مدیرعامل مجتمع رسانه‏ای ساختمان بود.

برای دیدن فایل کامل پی دی اف کلیک کنید

 

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 137-138-اسفند97 و فروردین 98


ثبت نظر

ارسال