راه‌اندازی بزرگ‌ترین خط رنگ پودری تمام‌اتوماتیک در نورد آلومینیوم

پنجره‌ایرانیان؛ بزرگ‌ترین خط رنگ پودری تمام‌اتوماتیک ورق آلومینیوم در شرکت گروه کارخانه‌های تولیدی نورد آلومینیوم راه‌اندازی شد.
  • شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 11:49

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی نورد آلومینیوم، بزرگ‌ترین خط رنگ پودری تمام‌اتوماتیک ورق آلومینیوم با بالاترین ظرفیت و سرعت در منطقه همراه با قابلیت پاشش و عملیات شستشوی سطحی پیشرفته اتوماتیک اسفندماه 1399 در شرکت گروه کارخانه‌های تولیدی نورد آلومینیوم راه‌اندازی شد.

گروه کارخانه‌های تولیدی نورد آلومینیوم (سهامی عام) در سال ۱۳۵۱ در اراک و توسط بخش خصوصی تاسیس شد. این شرکت با برخورداری از تجهیزات منحصربه‌فرد تولیدی و آزمایشگاهی و تجهیزات مدرن متالورژی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع محصولات آلومینیومی در منطقه محسوب شده و تنها تولیدکننده انواع پلیت، ورق و کویل آلومینیومی به روش نورد گرم در تنوع آلیاژ و ضخامت در کشور است.

دیگر محصول این شرکت تولید ورق‌های رنگی نمای ساختمان (ورق کامپوزیت) با نام تجاری آلکونام است. همچنین این شرکت تنها تولیدکننده آلومینیوم کِلَد در ایران است.

گفتنی است، گروه کارخانه‌های تولیدی نورد آلومینیوم دارای سابقه طولانی در صادرات محصولات آلومینیومی به کانادا، آلمان، انگلستان، ژاپن، کشورهای خاورمیانه و آسیای مرکزی است.

 

 


ثبت نظر

ارسال