گردهمایی طراحان و سازندگان منطقه سه برگزار شد

پنجره‌ایرانیان؛ گردهمایی طراحان و سازندگان منطقه ۳ تهران تیرماه سال جاری با میزبانی شهرداری منطقه ۳ در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد.
  • یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 10:17

گردهمایی طراحان و سازندگان منطقه ۳ تهران با میزبانی شهرداری منطقه ۳ تهران و به همت مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان صما به مدت دو روز در روزهای سه‌شنبه ۱۷ و چهارشنبه ۱۸ تیرماه در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این همایش که از صبح روز 17 تیرماه شروع شد، معماران و سازندگان موفق در پنل‌هایی به ارائه پروژه‌های باکیفیت از منظر معماری و اقتصادی پرداختند و همچنین در پنلی ویژه چالش‌های صدور پروانه‌های ساختمانی از نگاه سازندگان مناطق ۲۲ گانه تهران و سیاست‌گذاران بررسی شد.

در ابتدای این برنامه گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به سخنرانی پرداخت و همچنین در بخش اول پنل‌های این گردهمایی، علیرضا بهزادی معمار پروژه «پل طبیعت»، رضا حبیب زاده معمار مجتمع مسکونی «باغ ونک» و کامران افشار نادری معمار «خانه عظیمی» به تشریح روند ساخت پروژه‌های خود که از پروژه‌های موفق منطقه ۳ و حتی کشور هستند، پرداخته و همچنین چالش‌ها و دغدغه‌های خود را در این حوزه مطرح کردند.

در ادامه این همایش و در روز سه‌شنبه، پنل صدور پروانه ساختمانی و همچنین ارائه پروژه‌های «ساختمان سی» و «ساختمان دولت» اجرا شد.


ثبت نظر

ارسال