داده پویشگر از مشتریانش قدردانی کرد؛

استقبال از طرح‌های ویژه فروش و به‌روزرسانی نرم‌افزارها

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت داده پویشگر از مشتریانش به خاطر استقبال از طرح‌های فروش ویژه و به‌روزرسانی نسخه موبایل نرم‌افزار MasterWin Pro قدردانی کرد.
  • چهارشنبه 25 تیر 1399 ساعت 9:56

مدیرعامل شرکت فناوری داده پویشگر در گفتگو با خبرنگار پنجره‌ایرانیان ضمن اشاره به این موضوع گفت: با توجه به عدم حضورمان در دوازدهمین نمایشگاه دروپنجره و صنایع وابسته تهران تصمیم گرفتیم از 10 تا 20 تیرماه سال جاری محصولاتمان را با شرایط ویژه به مشتریان ارائه کنیم که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مشتریان نیز مواجه شد.

مهندس علیرضا شامی به دلایل عدم حضورشان در نمایشگاه امسال اشاره کرد و افزود: با صحبت‌ها و مشورت‌هایی که با چند تن از پزشکان و متخصصان کشور داشتیم و با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت مبنی رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در مکان‌های شلوغ و همچنین حفظ سلامت پرسنل شرکت فناوری داده پویشگر و مشتریان عزیزی که در این 16 سال باعث تداوم فعالیت‌های ما بوده‌اند، تصمیم گرفتیم به توصیه‌های کارشناسان پزشکی و بهداشتی کشورمان عمل کرده و از حضور در نمایشگاه انصراف دهیم.

وی افزود: ولی به‌پاس احترام به حقوق مصرف‌کننده و تکریم مشتریان، تصمیم گرفتیم از تاریخ 10 تا 20 تیرماه و هم‌زمان با ایام نمایشگاه، نسخه دسکتاپ مستروین و نسخه جدید و آپدیت شده موبایل نرم‌افزار مستروین را با ویژگی‌های جدیدی که در آنها اعمال کرده بودیم با شرایط ویژه به مشتریان عزیزمان عرضه کنیم.

شامی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه این موضوع با استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان مواجه شد. لذا بر خود واجب دانستیم به خاطر این موضوع از مشتریان عزیزمان تشکر و قدردانی ویژه به عمل‌آوریم.

 

 

 


ثبت نظر

ارسال