راه‌اندازی سامانه رهگیری محصول در سایت پنجره آسا

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت پنجره آسا سامانه رهگیری محصول را در سایت اینترنتی‌اش بارگذاری و راه‌اندازی کرد.
  • یکشنبه 17 آذر 1398 ساعت 23:12

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی شرکت پنجره آسا، بر اساس نیاز مشتریان و وظیفه سازمان در راستای اطلاع‌رسانی از روند تولید و با توجه به افزایش حجم سفارشان و تولید محصولات در این مجموعه و با عنایت به گسترش توانمندی‌های رسانه و سامانه‌های اطلاع‌رسانی شرکت پنجره آسا و جهت سهولت کاربری کارفرمایان گرامی، سامانه رهگیری محصول در سایت اینترنتی این شرکت بارگذاری شد.

واحد بازاریابی و فروش شرکت پنجره آسا مصمم است بر اساس پیمان قرارداد منعقدشده با مشتریان، پاسخگوی خدمات و محصولات خود در راستای اهداف مشتری مداری سازمان باشد، لذا با اختصاص کد رهگیری دائمی توسط نرم‌افزار CRM رصد دائمی روند سفارش گذاری و تولید پروژه‌ها برای مشتریان دائمی و همراهان همیشگی این مجموعه ممکن خواهد بود. تمامی مشتریان محترم نیز با مراجعه به سامانه رهگیری محصول در سایت اینترنتی این شرکت و یا ورود شماره قرارداد در آدرس اینترنتی اختصاصی خود می‌تواند از روند پیشرفت پروژه‌هایشان آگاه شوند. انجام این وظیفه نشانی از مشتری مداری و ارائه خدمات صادقانه به مخاطبان، پیمانکاران و همراهان و نمایشی از تعهد به گفتار و انجام دقیق وظایف این مجموعه است.

پیش‌ازاین نیز به همت واحد روابط عمومی شرکت پنجره آسا "کد اصالت کالا" جهت اطلاع از اصالت و نوع محصول در سایت اینترنتی این مجموعه بارگذاری شده بود که مورد توجه بسیاری از مخاطبان و همکاران گرامی قرار گرفته بود. شرکت پنجره آسا خود را موظف به ارائه خدمات صادقانه و تولید محصولی باکیفیت بر اساس استاندارهای مطلوب می‌داند.

 


ثبت نظر

ارسال