دانلود رایگان نسخه موبایل نرم‌افزار MasterWin Pro

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت فناوری داده پویشگر امکان دانلود رایگان نسخه موبایل نرم‌افزار MasterWin Pro را بر روی وب‌سایتش قرار داد.
  • یکشنبه 14 مهر 1398 ساعت 10:26

نسخه موبایل نرم‌افزار MasterWin Pro آخرین ورژن برنامه مستروین 1.7 (حرفه‌ای) است، در نسخه جدید امکاناتی از قبیل تغییر دسته پروفیل و ... اضافه شده است.

شرکت فناوری داده پویشگر محصول جدید خود با نام MasterWin Pro را هم‌زمان با دهمین نمایشگاه دروپنجره تهران، به بازار عرضه کرد. معرفی نسخه جدیدی از نرم‌افزار MasterWin با عنوان MasterWin Pro با هدف مدیریت هر چه‌بهتر حساب مالی مشتریان و کمک به مدیریت بهتر سیستم انبارداری کارگاه‌های دروپنجره‌سازی صورت گرفته است. در این نرم‌افزار برای کسب اطلاعات آماری و مدیریتی از عملکرد سیستم فروش و مدیریت بهتر آن، گزارش‌های دوره‌ای از پروژه‌های طراحی و یا ساخته‌شده، قراردادهای جاری و بایگانی‌شده و همچنین گزارش‌های مالی مشتریان قابل‌دسترسی و مشاهده است. در نرم‌افزار MasterWin Pro با امکان ثبت موجودی کلیه اقلام انبار در ابتدای دوره، می‌توانید بهینه‌سازی‌های برش دقیق و کاملی با توجه به انبار خود داشته باشید و از کناره برش‌های موجود در انبار نیز به‌صورت اتوماتیک استفاده کنید و با این کار صرفه‌جویی ریالی و زمانی زیادی به عمل‌آورید.

برای دانلود رایگان نسخه موبایل نرم‌افزار MasterWin Pro به اینجا مراجعه کنید.

گفتنی است، شرکت فناوری داده پویشگر، تولیدکننده نرم‌افزارهای صنعت دروپنجره و صنایع وابسته در ایران با بیش از یک دهه فعالیت موفق است.

 


نظرات

صادق راستی

عالی است

ثبت نظر

ارسال