جلسه هم‌اندیشی انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با مدیرعامل هافمن

  • چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت 10:15

پنجره‌ایرانیان؛ جمعی از اعضای هیات ‌مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان آذربایجان شرقی با مدیرعامل هافمن دیدار و گفتگو کردند.

جلسه هم‌اندیشی هیات ‌مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان آذربایجان شرقی با مهندس محمد حمیدیه، مدیرعامل شرکت هافمن روز دوشنبه 1 مهرماه 1398 در دفتر مدیرعامل هافمن برگزار شد.

این جلسه هم‌اندیشی با حضور حاج محمد شیخ‌زاده، ریاست انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان آذربایجان شرقی، مهندس یاشار ابراهیمی، خزانه‌دار انجمن، علی صباحی، کارشناس امور حقوقی و بازرس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تبریز برگزار شد.

در این دیدار همچنین با اهدا لوح تقدیری از طرف آقای شیخ‌زاده، ریاست انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان آذربایجان به مهندس حمیدیه، از فعالیت‌ها و اقدامات مدیرعامل شرکت هافمن در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کننده تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، هافمن ازجمله تولیدکنندگان پروفیل دروپنجره یو.پی.وی.سی است که همواره بر رعایت حقوق مصرف‌کننده تاکید داشته و چندین دوره پیاپی به‌عنوان واحد برتر صنعتی در بخش حمایت از حقوق مصرف‌کننده شناخته ‌شده و جوایز متعددی نیز دریافت کرده است.


ثبت نظر

ارسال