کارگاه رایگان آموزش نرم‌افزار MasterWin pro

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت فناوری داده پویشگر کارگاه رایگان آموزش نرم‌افزار MasterWin pro برگزار می‌کند.
  • دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 ساعت 23:29

شرکت داده پویشگر، ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای تخصصی طراحی، محاسبات و اجرای دروپنجره، کارگاه رایگان آموزش نرم‌افزار MasterWin pro به‌صورت مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌کند.

این کارگاه‌های آموزشی روزهای دوشنبه هر هفته با حضور کارشناسان و متخصصان شرکت داده پویشگر در دفتر تهران و اصفهان این شرکت پذیرای فعالان صنعت دروپنجره خواهد بود. علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان وقت اداری روزهای یکشنبه با دفتر مرکزی شرکت داده پویشگر تماس برقرار کنند.

گفتنی است، شرکت فناوری داده پویشگر باهدف مدیریت هر چه‌بهتر حساب مالی مشتریان و کمک به مدیریت بهتر سیستم انبارداری کارگاه‌های دروپنجره‌سازی، نسخه جدیدی از نرم‌افزار خود را با نام MasterWin Pro در دهمین دوره نمایشگاه دروپنجره تهران معرفی کرد. در این نرم‌افزار برای کسب اطلاعات آماری و مدیریتی از عملکرد سیستم فروش و مدیریت بهتر آن، گزارش‌های دوره‌ای از پروژه‌های طراحی و یا ساخته‌شده، قراردادهای جاری و بایگانی‌شده و همچنین گزارش‌های مالی مشتریان قابل‌دسترسی و مشاهده است. در نرم‌افزار MasterWin Pro با امکان ثبت موجودی کلیه اقلام انبار در ابتدای دوره، می‌توانید بهینه‌سازی‌های برش دقیق و کاملی با توجه به انبار خود داشته باشید و از کناره برش‌های موجود در انبار نیز به‌صورت اتوماتیک استفاده کنید و با این کار صرفه‌جویی ریالی و زمانی زیادی به عمل‌آورید.


ثبت نظر

ارسال