دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان توسط آهن و فولاد جهان

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت آهن و فولاد جهان در چهارمین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان آذربایجان شرقی موفق به دریافت تندیس شد.
  • سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 ساعت 22:6

شرکت آهن و فولاد جهان در چهارمین همایش اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان آذربایجان شرقی که روز دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه 98 توسط سازمان صنعت و معدن و تجارت در محل مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز برگزار شد، مفتخر به دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شد.

هدف از برگزاری این همایش، گسترش و نهادینه کردن فرهنگ رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، ایجاد و تثبیت و نهادینه کردن ساختار رقابتی سالم و تشویق فعالیت‌های بنگاه‌های اقتصادی برای حمایت موثر از حقوق مصرف‌کنندگان و تجلیل از تولیدکنندگان منتخب است. قیمت، کیفیت، توزیع، خدمات قبل و پس از فروش، اطلاع‌رسانی و کسب رضایت مشتری ازجمله شاخص‌های انتخاب واحدهای نمونه است.

داشتن پروانه ساخت و پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران، اطلاع‌رسانی مناسب درباره قیمت کالاهای تولیدی و خدمات، داشتن نظام رسیدگی به شکایات و نظرات مصرف‌کنندگان و جبران خسارات ناشی از خرید کالا و خدمات، ارائه دفترچه راهنما، ضمانت‌نامه، خدمات مطلوب پس از فروش و خدمات نصب رایگان کالاهای مصرفی بادوام، تعیین مراکز مجاز سرویس‌دهی، استفاده از بسته‌بندی مناسب و نداشتن تخلف اقتصادی اثبات‌شده در مراجع ذیصلاح از شرایط کسب گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است.

گفتنی است، شرکت آهن و فولاد جهان در زمینه تولید پروفیل‌های تقویتی دروپنجره‌های یو.پی.وی.سی در تبریز فعالیت می‌کند.


ثبت نظر

ارسال