حضور آهن و فولاد جهان در نمایشگاه پروژه ساختمانى اربیل عراق

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت آهن و فولاد جهان یس از کسب جند تجربه حضور موفق در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلى و خارجى در حوزه صنعت ساختمان تجربه حضور در نمایشگاه بین‌المللی پروژه ساختمان اربیل عراق ‎1401‏ را نیز از دست نداد.
  • دوشنبه 20 تیر 1401 ساعت 11:46

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی آهن و فولاد جهان، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان با تاکید بر ضرورت استفاده از نمایشگاه بین‌المللی اربیل عراق گفت: بازار عراق و به‌تبع آن بازار اربیل ظرفیت مناسبى براى مواد غذایى، مصالح ساختمانى، کالاهاى صنعتى و خدمات فنى و مهندسى است و تا ‎10 تا 15‏ سال آینده نیز زمینه فعالیت دارد.

سیروس همتیان با اشاره به اشتراکات فرهنگى و تاریخى گسترده بین کشور عراق و ایران گفت: حضور در نمایشگاه اربیل براى تحقق اهداف بلندمدت شرکت که نفوذ در بازار اربیل عراق و یافتن نماینده تجارى بود، دستاوردهاى قابل‌توجهی به همراه داشت.

وى با اشاره به فرصت 3 روزه برگزاری این نمایشگاه گفت: در این مدت‌زمان محدود، فرصتى براى معرفى محصول جدید شرکت تحت عنوان دستگیره‌های دروپنجره یوپی‌وی‌سی فراهم شد و همچنین به‌واسطه ارتباطات جدیدى که در این نمایشگاه شکل گرفت بازار هدف مناسبى براى شرکت به وجود آمد.

وى بابیان اینکه این محصول براى نخستین بار در کشور تولید شده، خاطرنشان کرد: دستگیره‌های دروپنجره یوپی‌وی‌سی در قالب خط تولید تمام‌اتوماتیک یراق‌آلات دروپنجره با عنوان "شرکت سپهر یراق" و با نام تجارى «ولار» تولید و به بازار دروپنجره کشور و بازارهای خارجی و منطقه‌ای عرضه شده است.

وى ادامه داد: همچنین در فرصت 3 روزه نمایشگاه این امکان به وجود آمد که یک بازار جدید بهره‌برداری نشده پیدا کنیم و متناسب با سلیقه مشتریان و بازار جدید. تغییراتى در محصول تولیدى اعمال کنیم.

همتیان گفت: بیشترین زمان در فرصت برگزاری نمایشگاه به جستجو و بازاریابى مشتریان بالقوه، شرکت در جلسات و سمینارها، جستجو براى مشاهده و اکتشاف بازار هدف صرف شد.

همتیان یادآور شد: حضور کسب‌وکارها در نمایشگاه‌های بین‌المللی ضمن ایجاد فرصتى براى دیدار با مشتریان بالقوه و ارتباط رودررو با مخاطب، به واحد بازاریابى شرکت این امکان را می‌دهد تا درمورد طرح‌های بلندمدت خود با مشتریان رایزنى کرده و کسب‌وکار خود را به‌وسیله سایر مشتریان توسعه دهند. 

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان با بیان اینکه هم‌اکنون تولیدات پروفیل شرکت جایگاه خود را در بازارهاى کشورهاى همسایه پیدا کرده است گفت: قطعا تداوم حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی راه‌حلی به‌صرفه براى بازاریابى برند جدید و فروش محصولات جدید شرکت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان با اشاره به توزیع بروشورها و معرفى محصولات توسط واحد بازاریابى و فروش شرکت گفت: در ابن مدت، دانش مشترى در مورد شرکت و برند افزایش یافته و با تداوم تماس‌های تبلیغاتى و حفظ رابطه با مشترى و بازار هدف، مشترى دائمى شده و در طول سال از آخرین تولیدات شرکت مطلع خواهد شد.

همتیان ادامه داد: حضور در این نمایشگاه فرصتى دست داد تا در جریان تغییرات روزانه فناورى، پیدایش کالاهاى جدید و متنوع و ناآشنا بودن محصولات تولیدى قرار بگیریم.

وى از نمایشگاه‌های داخلى و خارجى به‌عنوان بازارى آزمایشى براى محصولات جدید یاد کرد و گفت: نمایشگاه‌ها به‌عنوان ابزار تحقیق بازار عمل می‌کنند تا جایى که هم‌اکنون تا حدود زیادی با دیدگاه رقبا و نحوه فعالیت و محصولات آن‌ها در بازار هدف آشنایی پیدا کرده‌ایم.

همتیان با اشاره به ضیافت شام سرکنسول اربیل عراق با شرکت‌کنندگان ایرانى حاضر در نمایشگاه بین‌المللی پروژه ساختمان اربیل عراق ‎1401‏ ازنظر مساعد نصرالله رشنودى براى توسعه تجارت اربیل با صنعتگران حوزه صنعت ساختمان ایرانى براى بازسازى اقلیم کردستان خبر داد. 

 


ثبت نظر

ارسال