افزایش کودکان تحت حمایت کرفت مولر در سال تحصیلی جدید

فرخ ظفر فرخی

پنجره ایرانیان:با فرارسیدن سال تحصیلی جدید شرکت کرفت مولر ایران زمینۀ تحصیل 12 تن از کودکان مستعد این مرز و بوم را فراهم آورده است.
  • شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 12:54

این شرکت از بدو تأسیس و در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با همکاری بنیاد کودک، دو تن از کودکان محروم از تحصیل را تحت پوشش حمایتی خود قرار داد این روند رو به رشد بوده و امروز مفتخر است که به موازات توسعۀ شرکت، این تعداد در سال 93 همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به 12 تن رسیده است.


نظرات

ناشناس

کارها بزرگ ازانسانهای بزرگ وشرکت های بزرگ بر می اید.شما کاربزرگی انجام دادیدشماراتحسین می کنم. موفق باشید

فرخ ظفر فرخی

دوست عزیز من ما کار بزرگی انجام ندادیم و شما نسبت به ما لطف دارید ولی پیشنهاد می دم اگر دوست دارید در آینده ایران سهیم باشید شما هم به این امر خیر بپیوندید. شرایط پرداخت در این بنیاد بسیار آسان و متنوع هست. شما حتی می تونید با ماهی 40.000 تومن هم کودکی مستعد رو به سرپرستی بگیرید. الزاما نیاز نیست کودکی رو انتخاب کنید اولویت های و کمک هزینه سرپرستی بالایی داشته باشه. هرکس به اندازه امکانش می تونه در آتیه کشور نقشی داشته باشه. کافیه با سایت مراجعه کنید: www.childf.com موفق و موید باشید.

ابراهیمی

باسلام.کار خداپسندانه این شرکت باید الگویی باشد برای بقیه...تولید کنندگان در و پنجره به عنوان یک صنف پردرآمد در ایران هستند که به جای خرج بیش از در نمایشگاه ها و همایش ها می توانند با انجام کارهای خداپسندانه و اینچنینی به اقتصاد و مردم کمک کندند.

ثبت نظر

ارسال