در نخستین گردهمایی شرکت‏ های معتبر در، پنجره، نما و صنایع وابسته آلومینیوم:

نمایندگان کانون تخصصی در، پنجره و نما انتخاب شدند

پنجره ایرانیان: شرکت‏ کنندگان در نخستین گردهمایی فعالان بخش در، پنجره، نما و صنایع وابسته آلومینیوم که در تاریخ 2 اسفند 1394 در هتل اوین تهران برگزار شد، نمایندگان خود را در کانون تخصصی در، پنجره، نما و صنایع وابسته انتخاب کردند.
  • دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 13:51

 به گزارش سرویس خبری پنجره ایرانیان، شامگاه دوم اسفند ماه 1394، سالن کوه نور هتل اوین میزبان فعالان و صاحب‏ نظران بخش در، پنجره، نما و صنایع وابسته آلومینیوم بود. در این مراسم که نخستین گردهمایی فعالان این بخش بوده و توسط سندیکای صنایع آلومینیوم ایران برگزار می‏ گردید، مدیران بسیاری از شرکت‏ های معتبر آلومینیومی کشور حضور داشتند.

 شرکت کنندگان در انتهای این جلسه نمایندگان خود را در کانون تخصصی در، پنجره، نما و صنایع وابسته انتخاب کردند. این کانون که با حمایت سندیکای صنایع آلومینیوم ایران تشکیل شده است، وظیفه شناسایی و بررسی مشکلات این صنعت و پیگیری جهت رفع این مشکلات را برعهده خواهد داشت.

در ابتدای این مراسم مهندس رضایی، دبیر اجرایی سندیکای آلومینیوم، طی سخنانی هدف از تشکیل این گردهمایی را اتحاد و همگرایی و با چشم‏انداز ارتقاء و تعالی جایگاه صنعت در، پنجره، نما و صنایع مرتبط و به عنوان پیش‏ زمینه ‏ای برای ایجاد یک کانون تخصصی در جهت صیانت از منافع شرکت‏ ها برشمرده و تاکید کرد این کانون تلاش خواهد داشت تا با بهره‏ گیری از قابلیت‏ های این صنعت و هدایت جریان‏ های تصمیم‏ ساز توانمندی‏ های موجود را در قالب خرد جمعی به واقعیت‏ های ملموس و عینی مبدل ساخته و آنها را در جهت رشد و تعالی جایگاه این صنعت که به ‏راستی شایسته آن است، به کار بندد.

دبیر اجرایی سندیکای آلومینیوم در ادامه به معرفی دیگر سخنرانان این جلسه پرداخت. در این گردهمایی 13 تن از مدیران حاضر طی سخنانی، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت گردهمایی را تشریح کردند و به منظور ارتقاء جایگاه صنعت در و پنجره و نما پیشنهاداتی ارائه دادند.

در ادامه این مراسم، به منظور تحقق اهداف همایش، موضوع انتخاب نمایندگان مطرح و جلسه وارد مرحله رای‏گیری عمومی شد و حاضران از میان کاندیداهای موجود، 9 تن را به عنوان نمایندگان خود از طریق آرای مخفی انتخاب کردند. پس از شمارش آراء ماخوذه، نمایندگان منتخب بدین شرح اعلام شدند؛ آقایان:

۱. مهندس حمید شعبانی از شرکت قشم آلومان

۲. مهندس آرش فرخ از شرکت پنجره دیبا

۳. مهندس آرش فداکار از شرکت سایتال ساخت

۴. مهندس فریور از شرکت والاد

۵. مهندس علی صدقی نسب از شرکت ساتیان

۶. مهندس حسین باوفا از شرکت آلومات

۷. مهندس سلطانی از شرکت اسپیرال

۸. مهندس علمی از شرکت رنگین پروفیل کویر

9. مهندس محمدرضا قائمیان از شرکت فوم اینداستری

در پایان این جلسه از شرکت‏ کنندگان به صرف شام پذیرایی شد. گفتنی است، مشروح گزارش این مراسم در شماره آینده نشریه پنجره ایرانیان منتشر خواهد شد.

 


ثبت نظر

ارسال