فراخوان نمایشگاه صنعت پنجره تویاپ استانبول در آبان‌ماه

پنجره‌ایرانیان؛ نمایشگاه صنعت پنجره اوراسیا آبان‌ماه امسال در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول_ترکیه برگزار می‌شود.
  • دوشنبه 1 آبان 1402 ساعت 20:53

به گزارش پنجره‌ایرانیان، نمایشگاه صنعت پنجره استانبول 2023 (Avrasya Pencere Fuarı) مهم‌ترین نمایشگاه تجاری صنعت پنجره در منطقه اوراسیا است که در روزهای 20 تا 24 آبان‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

نمایشگاه پنجره استانبول (Eurasia Window Fair) طیف گسترده‌ای از محصولات از قبیل پنجره‌ها، پروفیل‌های پنجره، انواع کرکره، مواد خام اولیه و محصولات و لوازم کمکی، مکانیزم، سیستم‌های نما، عایق و آلومینیوم و فناوری پردازش کامپوزیت را ارائه می‌دهد.

این نمایشگاه دومین بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت پنجره در ترکیه و منطقه است که ٥٥٠٠٠ فعال حرفه‌ای این حوزه را از حدود ١٠٠ کشور دنیا به خود جذب می‌کند و برای شما بستر تجاری بی‌نظیری فراهم می‌آورد. این رویداد بیش از یک نمایشگاه تجاری است. برنامه‌های مختلف این رویداد برای کاربران حرفه‌ای این صنعت اطلاعات مفیدی ارائه می‌کند و شما را در برقراری ارتباط با شرکت‌های صنعتی، ناشران و حرفه‌ای‌های این صنعت در سطح جهانی یاری می‌کند.

علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند با ورود به اینجـــــــا، کارت ورودی نمایشگاه به ارزش 10 یورو را به‌عنوان آفر ویژه نمایشگاهی دریافت کنند.

گفتنی است، نمایشگاه در اوراسیا (Eurasia Door)، نمایشگاه شیشه (Eurasia Glass) و نمایشگاه پنجره (Eurasia Window) در یک زمان، زیر یک سقف و در یک نمایشگاه باهم برگزار می‌شوند.


ثبت نظر

ارسال