ششمین همایش و نمایشگاه ساختمان پایدار برگزار شد

پنجره‌ایرانیان؛ ششمین همایش و نمایشگاه ساختمان پایدار آذرماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو (محل نمایشگاه‌های شهرداری) برگزار شد.
  • چهارشنبه 9 آذر 1401 ساعت 13:59

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از صما، ششمین همایش و نمایشگاه ساختمان پایدار، چهارمین همایش نما و طراحی داخلی و اولین همایش ساختمان ایمن، شهر ایمن، از ۹ تا ۱۱ آذرماه در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو با همت مجتمع رسانه‌ای ساختمان صما برگزار شد.

در این رویداد معماران، سازندگان و شرکت‌های تولیدکننده انواع مصالح ساختمانی و دکوراسیون در کنار مدیران شهری حضور داشتند.

هدف از برگزاری این همایش‌ها ایجاد تعامل بین قطب‌های مختلف صنعت ساختمان است و از دیگر سو برگزاری کارگاه‌های تخصصی به‌منظور ارتقای دانش فعالان و پنل‌های تخصصی به‌منظور بررسی چالش‌ها و مشکلات بخش‌های مختلف صنعت ساختمان تدارک دیده شده بود.

ازجمله برنامه‌های این رویداد، اجرای پنل‌های تخصصی با حضور سازندگان و معماران شاخص و مدیران شهری، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه نماهای برگزیده ساختمانی و ساختمان‌های پایدار و همچنین بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی مصالح و فناوری‌های نوین در حوزه نما و ساختمان پایدار بود که زمینه را برای حضور گسترده تولیدکنندگان، سازندگان، معماران و کلیه دست‌اندرکاران صنعت ساختمان برای برقراری ارتباط، تعامل و همکاری فراهم می‌کند.

ساختمان‌های نوساز، مرمت‌شده، بازسازی‌شده، طراحی‌های شهری، لنداسکیپ و پروژه‌های دیگری که در طراحی به یک یا چند جنبه از جنبه‌های معماری پایدار توجه کرده باشند، مجاز به شرکت در این نمایشگاه بودند. آثاری که بیشترین هماهنگی با معماری پایدار و جنبه‌های مختلف آن از زاویه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و به‌ویژه جنبه زیست‌محیطی را دارند در اولویت قرار داشتند.

گفتنی است، نمایشگاه جانبی آثار منتخب معماری پایدار و نماهای شهری از دیگر برنامه‌های این رویداد بود. در این نمایشگاه، پروژه‌های اجراشده و همچنین پروژه‌های طراحی‌شده که هنوز به مرحله اجرا نرسیده‌اند، امکان حضور داشتند.

 

 


ثبت نظر

ارسال