ثبت‌نام از یزدی‌ها برای دریافت برق خورشیدی

پنجره ایرانیان:مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد از آغاز مرحله دوم ثبت‏‏ نام نصب سامانه فتوولتائیک ویژه منازل مسکونی و ارگان‏‏های عمومی و دولتی تا سقف 50 کیلووات خبر داد.
  • سه شنبه 23 دی 1393 ساعت 10:24

به گزارش ایسنا، منطقه یزد، محمدرضا صحتی با تشریح جزئیات ثبت‎‎نام استفاده از یارانه نصب و اجرای سامانه برق خورشیدی عنوان کرد: میزان یارانه پرداختی برای نصب این سامانه معادل 50 درصد کل هزینه نصب و برای هر کیلووات حداکثر معادل 47.5 میلیون ریال خواهد بود.وی، استفاده از منابع گسترده انرژی خورشیدی در یزد را حائز اهمیت برشمرد و گفت: کلیه مشترکین برق می‏‏‌توانند حداکثر تا پایان دی، جهت ثبت‎‎نام به واحدهای خدمات مشترکین مستقر در امورهای برق محل سکونت خود مراجعه کنند.

صحتی با اشاره به این که سامانه نصب شده از نوع متصل به شبکه بوده و نیاز به باطری ندارد، اضافه کرد: توان تولیدی این سامانه به میزان تابش بستگی دارد و فقط در طول روز برق تولید می‎‎کند. کل تجهیزات سامانه فتوولتائیک حداقل به مدت 5 سال ضمانت دارد و به مدت 10 سال از خدمات پس از فروش برخوردار است.

وی به بهره‎‎مندی 118 مشترک برق از سامانه فتوولتائیک در استان یزد اشاره کرد و یادآور شد: در سال گذشته، سامانه 1.5 کیلوواتی در بخش خانگی و پنج کیلوواتی در بخش آموزشی و زیارتی با هزینه‏‏‌ای افزون بر 35 میلیارد ریال، نصب و راه‌‏‏اندازی شده است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر برای ارائه مدارک مورد نیاز در این خصوص می‎‎توانند به وب سایت شرکت توزیع برق استان مراجعه کنند.


ثبت نظر

ارسال