طلای کثیف تبدیل به برق می شود

پنجره ایرانیان:گروه سرمایه گذاران اتریشی برای برنامه ریزی و پیگیری تبدیل زباله به انرژی برق به ایران آمدند.
  • شنبه 13 دی 1393 ساعت 11:39

گروهی از سرمایه گذاران اتریشی برای بازدید از مراکز پسماند، تبدیل زباله به سوخت و تولید برق وارد ساری مرکز استان مازندران شدند. احمد مظفری، مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران در این باره گفت: سه سرمایه گذار علاقه مند به سرمایه گذاری در حوزه پسماند و نیروگاه زباله سوز  در این گروه هستند که در مدت سه روز اقامت در این استان از مراکز مرتبط با این فعالیتها در شهرهای مختلف مازندران بازدید می کنند.وی نشست با استاندار مازندران، بازدید ازشهرک صنعتی ساری و نیروگاه در حال احداث زباله سوز و بازدید از کارخانه آرین شیمی ساری را برنامه های کاری نخستین روز حضور هیئت اتریشی در مازندران اعلام کرد.

مظفری تاکید کرد: در دومین روز، اعضای هیئت از نیروگاه شهید سلیمی نکا و کارخانه کمپوست شرق استان با محوریت بهشهر بازدید می کنند.

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران بازدید از مرکز مدیریت پسماند قائمشهر و بازدید از یکی از مراکز تولید برق از زباله و دپوی زباله آمل را از جمله برنامه های آخرین روز حضور این هیئت در مازندران اعلام کرد.وی جذب و جلب سرمایه گذار خارجی برای حل مشکل پسماند و زباله را یکی از برنامه های مهم استان اعلام کرد و گفت: بازدید هیئتها و سرمایه گذاران خارجی زمینه آشنایی آنان را با قابلیتها و توانمندیهای مازندران فراهم و سرمایه گذاری را تسریع می کند.


ثبت نظر

ارسال